Sankarit

Seuraa 
Liittynyt1.8.2012

Kuka on paras sankari aku ankassa (ei tarvii olla supersankari)

Kommentit (6)

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

mä tein tämmösen jo. joteen jos jotkut tajuaisi lukita tämän...ja siinä on pitempi alkuviesti.tämmössii tobiccei tehdään ihan liian paljon et niissä on aivan pieni alkuteksti. ei mitään aikaa ole käytetty tämmösten tekemisiin onneks tää on ees oikees osiossa.et niissä on tavallisesti vaan yksi kysymys kuka on suosikki sm.liiga pelaaja tobicissa niin vaan nopsa kysymys.

t:rapkissa

Vierailija

tiiän ainakin pari super sankaria ja ne on Superriekko on Hanhivaaran super sankari ja Kameleotti on no se on jompi kumpi näistä kaupungeista ja ne on Kurjenmutka ja Sorsakylä 

Vierailija
Rapkissa

mä tein tämmösen jo. joteen jos jotkut tajuaisi lukita tämän...ja siinä on pitempi alkuviesti.tämmössii tobiccei tehdään ihan liian paljon et niissä on aivan pieni alkuteksti. ei mitään aikaa ole käytetty tämmösten tekemisiin onneks tää on ees oikees osiossa.et niissä on tavallisesti vaan yksi kysymys kuka on suosikki sm.liiga pelaaja tobicissa niin vaan nopsa kysymys.

t:rapkissa

Sanoo 9 vuotias.Tämä on paljon parempi topa kuin se sinun ja itse et osaa kirjoittaa muutamaa lausetta pidempää viestiä ja opettele kirjoittamaan!!!Sori tälläinen spämmiviesti.

No sitten asiaan kyllä aku on paras sankari vaikka onkin niin epäonninen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat