mario ja sonic

Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

mitä pidätte mariosta ja sonikeista.ite pidän niistä.mun suosikki hahmo marioista on...yoshi ja sonikeista... vector.syyt yoshi on vaan niin hauska pikkunen lohikäärme ja vector yli pieni krokotiili.mario tv sarjaa voi kattoa youtubesta suomeksi ja sonic tv sarjaa englanniksi tai joksikin.siinä vähäsen tietoo hahmoista.ja sitten toiseen asiaan joka liittyy hahmoihin eli peliin.mul on toi mario and sonic at the london olympic games.on kyllä hyvä  peli.

t:rapkissa ps jos tämmönen on jo lukittakaa tämä.

Kommentit (6)

Aarnukka
Seuraa 
Liittynyt7.11.2009

Minä haluaisin pelin Mario ja Sonic at the London olympic games. En viitsi ostaa sitä koska se on aika kallis.

Minulla on jo Mario ja Sonic at the olympic games(Peking 2008)ja

Mario ja Sonic at the olympic winter games(Vancouver 2010)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Tästähän voisi puhua ihan Pelit-topicissakin, löytyy tosta pulinoiden ylimmästä kohdasta.

Asiaan: Mariosta paras hahmo on rahanahne, ilkeä ja lihava, tekee mitä vaan jos siitä maksetaan ja esiintyy suosikki Mario-pelini Shake Dimensionin pääosassa, joko arvaatte?

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
Lucar Nro. 1

Tästähän voisi puhua ihan Pelit-topicissakin, löytyy tosta pulinoiden ylimmästä kohdasta.

Asiaan: Mariosta paras hahmo on rahanahne, ilkeä ja lihava, tekee mitä vaan jos siitä maksetaan ja esiintyy suosikki Mario-pelini Shake Dimensionin pääosassa, joko arvaatte?

wario veikkaan ja lucar se miksi en thnyt tätä peli osaltolle johtuu siitä että täällä keskustellaan kaikkeen marioon ja sonicciin jutuista esim mario tv sarja ja kun peli aihe mariossa ei ois mitään sanottavaa.jos pidätte mariosta katsokaa mario tv sarjaa suomeksi osoittees mario suomeksi tai jotain sinne päin.

t:rapkissa

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Mariosta lempihahmoni on.. Mario! Tai Yoshi.. Sovitaan sitten että Mario ja Yoshi. Ja Sonikista Knucles! Tai Tails.. Tails voittaa juuri ja juuri. Mutta aika paha kysymys, kumpi on parempi: Mario vai sonic? Eeh.. Ööh.. Aah.. Iij.. Yyh.. Ääh.. Sonic!

~ DanielTen

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mario tv-sarjana? Enpä ole kyllä koskaan nähnyt. :D Peleistä nämä molemmat kuitenkin tunnetaan, joten jatketaan tätä pelit-topicissa ja mikäli jollain noista tv-sarjoista jotain on asiaa niin kirjoittakoot TV-topiciin.

http://www.akuankka.fi/keskustelu/13833/ketju/pelit

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat