Kirjoita mahdollisimman pitkä viesti!

Seuraa 
Liittynyt25.7.2012

Eli tarkoitus on sama kuin salwerstin viestimaratonisssa,kirjoittaaa mahdollisimman pitkä viesti,palkintona on hyvä mieli ja muitten ihailu

Aihe:aku ankan nettisivut

Voitte aloittaa!

Jontsu

Kommentit (7)

Vierailija

Eihän noissa viesteissä ole mitään järkeä nuoko muka pitkiä.Lyhyimpiä mitä olen ikinä nähnyt ja vieläpä täyttä spämmiä kokonaan.Jos tässä on sama idea kuin viestimaratoonissa eikö  tätä voisi jatkaa siellä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
kääpiöhamsteri

Voi, voi, spämmereitä kaikki.

Idea on hyvä, mutta lukkoon!

Kuten myös tämä sinun viestisi on spämmiä. Miksi ideaa, joka on hyvä pitäisi lukottaa?

Taas kerran, älkää kirjoittako mitään ellei teillä ole mitään kunnollista sanottavaa, lukkoon huutelu on turhaa, se ei edistä ytikäs mitään. Modet ei tule lukottamaan topicia sen nopeammin eli mikään asia ei muutu. Lopettakaa siis tuollainen, kuten myös "samaa mieltä" viestit, jotka vat nekin turhaa spämmiä. Viestien tahallinen pidentäminen välilyönnillä on sekin kiellettyä ja jokainen tälläinen viesti, jossa välilyöntiä on käytetty tahalleen väärin tullaan poistamaan. Ne haittaavat topicin selaamista, joten ne ovat vain muille haitaksi. Toisten ärsyttäminen tahalteen on myös kiellettyä, mikäli mirmy haluaa jatkaa foorumilla kirjoittamista normaaliin tapaan niin olisi hyvä lopettaa tuollainen spämmääminen ja muiden ärsyttäminen.

Varamodeilu on myös kielletty, jätä Rapkissa jatkossa nuo hommat modeille. Tiedän, että tarkoitat hyvää, mutta emme me modet apua tarvitse. :)

Viestimaraton on tosiaan tauolla, koittakaa jaksaa odottaa seuraavan kauden alkua. Turha ideaa on mennä kopioimaan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat