60 tutuinta ankkapiirtäjää

Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

mitä mieltä te ootte siitä listasta musta se on mahtava kun niihin kuuluu kari korhonen vicar don rosa   carl barks     william van horn   paul myrry   al taliferro on kyllä mahtava lista ahkerimmat ahkerimmat 1-10 aihe on turha kun tehtiin kokonainen keskustelu joten voisiko modet lukita ton aikaisemman mä vaan aioin kommentoida sitten vaan pam se julistettiin minun keskusteluksi kiitos. mielipiteitä listasta.esim suosikkinne no jos nyt arvioisi ne niin tässä olisi mun lista niistä

1 don rosa

2 carl barks

3 vicar

4 tony strobl

5 kari korhonen

siinä mun lista.

t:rapkissa

Kommentit (2)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Rapkissa: Toi Ahkerimmet Top 10-1 on ylläpidon tekemä, eli se ei ole virallinen topic vaan se todellinen aihe asiasta. Muistaakseni on myös lopuista 60 topicit.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

jaaaaaaaaaaaa no siitä tuli nyt vaan topic kun minä kommentoin siihen ekana. jeah täytyy käydä lisää tämmösissä paikoissa kommentoimassa. 60 tutuinta ankka ankkapiirtäjää on itestäni hyvä kun se tehtiin ihan mahtavinta on että siinä on kari korhonen suomalainen ankkapiirtäjä.ja monta muuta hyvää musta se on ansainnut oman topiccinsa. onneksi tämmössii ei ole tietääkseni mut kyllä nää on mahtavia noi hupia tietoa yms muut.

t:rapkissa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat