Onko teillä Wiille Nindendo WFC?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä siis kerrotaan onko sinulla Wiille WI-FI Connection. Itselläni on pelaan sillä ainoastaan Mario kart wiitä. Jos joku pelaa WFC:llä Mario Karttia niin kertokaa ihmeessä! Ja jos joku haluaa pelata kanssani kerron ajan koska pelaan.

Sivut

Kommentit (32)

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Ajattelitko tätä minua varten?

Onhan siis mulla Nintendo WFC. Mäkin pelaan vaan Mario Kart Wiitä.

Tasoni on muistaakseni noin 6850. Pelaan itse yleensä aamulla.

Ps: Olis ehkä voinut laittaa offiin, mutta ei tätä kannata heti poistaa eikä huudella lukkoon.

Don't waste your time, or time will waste you

Vierailija

Jaa harmi mä taas pelaan yleensä illalla aikaan: 20-22 välillä. Olen palannut vasta kerran WFC:llä mutta Normaalisti MKW:tä olen pelannut hirveästi. Eli minusta ei sitten vastusta puutu!

PS. Pelaan 20-22 välillä. Jos joku pelaa silloin niin kertokaa.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

En pääse tai en vaan jaksa pelata silloin lomalla pelaan 8-10, arkena en ollenkaan, viikonloppuisin pelaan 8-9 ja 18:30-19:30

Ps: ansaaku käy vastaamassa Super-Hyper-Extra-Visaan.

Vierailija

On mullakin wiissä wifi mutta en pelaa mario kartii :D. Black opsii vaikki wiille kyllä paljon huonompi kuin ps3:lle jolla pelaan melkein aina. Onko toi Mario kart hyvä? Itelläni on iso kasa vanhoja mario karttei :).

Vierailija
Krisu0

Öö... en oo varma onks mulla sellatteeta, käyn kattoo!

Wiihin wifi tarkottaa sitä että ootko kytkeny konsolin verkkoon.

Vierailija
Aku mies123
Krisu0

Öö... en oo varma onks mulla sellatteeta, käyn kattoo!

Wiihin wifi tarkottaa sitä että ootko kytkeny konsolin verkkoon.

Kiitti tiedosta, eipä taida olla.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010
Aku mies123

On mullakin wiissä wifi mutta en pelaa mario kartii :D. Black opsii vaikki wiille kyllä paljon huonompi kuin ps3:lle jolla pelaan melkein aina. Onko toi Mario kart hyvä? Itelläni on iso kasa vanhoja mario karttei :).

Jos sulla on niitä vanhoja niin sitten sä varmaan tykkäät siitä.

Vierailija

Minullakin on Wi-Fi Wiissä mutta pelaan sillä vain FIFA12:sta jossa ei nettipelaamis mahdollisuutta ole eikä minulla ole Mario karttia. Mutta PS3:seen olen alkanut säästämään ja siinä kyllä voi monissa peleissä pelata netissä.

Vierailija
santtu16

Minullakin on Wi-Fi Wiissä mutta pelaan sillä vain FIFA12:sta jossa ei nettipelaamis mahdollisuutta ole eikä minulla ole Mario karttia. Mutta PS3:seen olen alkanut säästämään ja siinä kyllä voi monissa peleissä pelata netissä.

Onnea säästämiseen.Ei ole tuo ps3 halvimmista päästä. Nykyään sillä konsolilla kaikki (tai ainakin melkein kaikki) pelit on onlinessa pelattavia.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Okei kirjoitan tuon heti kun ehdin. (siis kohta)

Omaa koodiani en muista mutta se taisi alkaa 9100.

Kerron oman koodini kohta.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat