Montako Aku Ankan Takukirjaa sinulla on. Sano myös parhain taskari ja perustele.

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minulla on 220 taskaria+17 teemanumeroa. Parhain Taskukirja on varmaan Tähtikaksikko 297. Koska siinä on minun mielestäni melkein parhain Taikaviitta tarina taskareissa. Sekä muita hyviä tarinoita. Parhain teemanumero on Hmmm.. Varmaan taskarin teemanumero 7 Kääk. Siinä oli Viitattaren tarina ja hänen Ensiesiintyminen.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No minulla ei taskareita ole kauhean monta... ehkä vähän päälle 10. Teemanumeroita tai muita sellaisia ei ole, paitsi Superhessu-Sankari paikallaan kirja, joka on Superhessun 40-vuotisjuhlan takia tehty.

Vierailija

akulainen_ kirjoitti:No minulla ei taskareita ole kauhean monta... ehkä vähän päälle 10. Teemanumeroita tai muita sellaisia ei ole, paitsi Superhessu-Sankari paikallaan kirja, joka on Superhessun 40-vuotisjuhlan takia tehty.

Ja paras on numero: 284, Pikkujättiläinen, koska siinä on hyviä tarinoita ja hyvä kansikuva :).

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mitä minä oikein olen tehnyt. Otsikossa lukee Takukirjaa. Vähänkö mä oon tyhmä. Ja korjaan minulla on 340 taskaria. Kuka tietää että Minitaskari 3 ilmestyy huomenna. Jihuu. Tulee kyllä olemaan parhain Minitaskari koska siinä on T H ja L. Mutta sitten kun tulee taikaviitasta JIHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Vierailija

Mulla on vähän yli 100 taskaria. Paras taskari on varmaan nro. 297, koska siinä on niin hyvä Taikaviitta-tarina, tai nro. 41, koska siinä Akusta tulee Taikaviitta, ja paras teemanumero on Munaajan paluu.

Vierailija

Taskareita on päälle 90 ja teemanumeroita noin 14-15. Paras on Roope-Sedän rahanippu, koska kansi on hyvä ja tarinatkin ovat hyviä. Paras Teemanumero on Pala kakkua.

Vierailija

Taskareita on jotain 80 ja teemanumeroita n.5 paras taskari on varmaan maanalainen mullistus koska siinä on niin hyvii tarinoita :)

Vierailija

Taskareita minulla on noin 80. Teemanumeroita 11. Paras taskari on varmaan numero 34, Supermikki, koska siinä on niin hyviä Mikki tarinoita.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Disney-fani kirjoitti:Mulla on vähän yli 100 taskaria. Paras taskari on varmaan nro. 297, koska siinä on niin hyvä Taikaviitta-tarina, tai nro. 41, koska siinä Akusta tulee Taikaviitta, ja paras teemanumero on Munaajan paluu.

Munaajan paluu on tosiaan paras teemanumero.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

ai niin ja mulla on 7 teema numeroa Aku Ankka lehtiä yli 300 (jotkut niistä on iskän vanhoja.) roope setiä 20 ja kaikki uudet innes lehdet (siis ne jossa on 72 sivua.) iines pokkari...... äääh...

Vierailija

Mulla on 48 taskaria ainakin hyllyssäni mutta iskältä löytyy vanhoja vaikka kuinka paljon ainakin toisesta taskarista lähtien. Paras on numero: 114 akun viemää vaikka se onkin vanha mutta síinä on ihana esihistoriallinen tarina.

Vierailija

Minulla on 111 Aku Ankan taskukirjaa. Minusta paras taskukirja on numero 50 Rahamies Roope, koska siinä on 3 Barksin tarinaa ja kansikin on Barksin piirtämä. Temanumeroista paras on varmaankin Kääk! (Taskarin teemanumero 7), koska minusta siinä on hyviä tarinoita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat