Team Fortress 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä tänne tullaan jutteleen Team Firtress 2 pelistä ja siihen liittyvistä asioista esim: tavarat,vaihtamit,serverit jne.

Elikkä minun steam nimeni on: tortilla100 mutta peleissä nimeni on: Sniping Cat [FIN] Ja tradettavaa kamaa löytyy.

Itse en olen vielä ostanut Premiumia mutta mielessä on käynyt.

Omat TOP-3 Lempi Pelimuotoni:

1.Surf

2.Trade

3.Randomizer

Toivottavasti edes jotkut tulevat vastaamaan tähän.

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla ei oo vaan premium niin en voi vaihtaa melki mitään servuja tiädän paljon ja pidän saxton hale modeista.Osaatko auttaa minua käyttään soucre fill makeria.Pelaan paljon Team fortress 2.Tykkään pelata enigneer,pyrolla ja spylla.Ootko muuten jo kattonut sen meet the pyron se oli ihan paras niist meet theistä.Miksenköhän voi luoda rainboweria.Ois kiva luoda.

Vierailija
Aku mies123

Onko tää siis joku netistä ladattava ilmaisräiskintä?

Tän voit ladata steamista ja tää on ilmanen paitsi pilkkaukset,hatut ja aseet maksaa saat aseita ja hattui myös ilmaseksi mut jos ostat kaupasta jotain yli 5e saat premiumin ja enemmän etuja tästä pelistä on myös tehty animaatioita joisssa esitellään jokainen nyt tuli just meet the pyro.Tässä voit saada hattuja ja pilkkauksia Eli tämä on muutakin kuin sotaa.Kun tässä on tosi monta kentää ja jotkut tekee niitä sitten on pyrovision lasit joilla näät kaiken sillai hauskasti.Elikkä peliin on lisätty sota ja huumori ja hienon näköisyys.

Vierailija
00tuplanollaagen
Aku mies123

Tän voit ladata steamista ja tää on ilmanen paitsi pilkkaukset,hatut ja aseet maksaa saat aseita ja hattui myös ilmaseksi mut jos ostat kaupasta jotain yli 5e saat premiumin ja enemmän etuja tästä pelistä on myös tehty animaatioita joisssa esitellään jokainen nyt tuli just meet the pyro.Tässä voit saada hattuja ja pilkkauksia Eli tämä on muutakin kuin sotaa.Kun tässä on tosi monta kentää ja jotkut tekee niitä sitten on pyrovision lasit joilla näät kaiken sillai hauskasti.Elikkä peliin on lisätty sota ja huumori ja hienon näköisyys.

Itse latasin kerran cross firen ja sain siitä viruksen joka hajotti mun koneen. Eihän tästä tuu viirusta? Voisin meinaan ladata. Kuullostaa ihan kivalta peliltä.

Vierailija
00tuplanollaagen
Aku mies123
00tuplanollaagen
Aku mies123

Ei tuu viiruksia.

Itse latasin kerran cross firen ja sain siitä viruksen joka hajotti mun koneen. Eihän tästä tuu viirusta? Voisin meinaan ladata. Kuullostaa ihan kivalta peliltä.

Piti kommentoida ei tule viruksia.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat