Aiemmin julkaisematon?!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sarja, jossa Hessu ja Mikki lähtivät Afrikkaan ja jossa Hessu tuli erinomaisesti toimeen kaikkien eläinten kanssa on kyllä julkaistu Suomessa aiemminkin kuin tänä kesänä; muistan hyvin lapsena lukeneeni tämän sarjan. Erityisesti Hessun sukulaisen strutsi-ratsastus jaahneus hampurilaisiin jäi mieleen. Tämä väite "ei julkaistu Suomessa aiemmin" on siis asiaton (ja ennenkin nähty virheellisenä). Ehkä toimittajat eivät enää muista 70-luvun alkupuolen akkareita hyvin, tai eivät olleet syntyneetkään. :-D

Kommentit (3)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Väitteesi olisi tietenkin uskottavampi, jos olisi se lehden numero todisteena. En voi varmaksi sanoa, mutta uskoisin Toimituksen käyttävän hyödyksi inducks sivuston tietokantaa, jossa pitäisi olla kaikki Akkarin sivuilla julkaistut tarinat selvillä. Kaikenlaisia kömmähdyksiä tuossakin voi kuitenkin sattua. :)

Toimitukselle voi lähettää palautetta tälläisistäkin tapauksista, sen avulla saat varmemmin asiasi perille ja ehkä jopa siihen jonkinlaisen vastauksen. Tietenkin hyvä olisi myös tietää se lehden numero, jossa tarina on ilmestynyt, jos tälläistä alkaa väittämään. Saadaan ainakin virhe korjattua. :)

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämän viikon omassa nurkassa tästä onkin kirjoitettu, joten olit oikeassa, tarina on aiemmin julkaistu Suomessa muttei saman piirtäjän kynän jäljellä. :D Hienosti huomattu asia kuitenkin. :)

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat