Millainen käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse en ainakaan löytänyt tätä haulla, mutta lukottakaa jos tämmöinen on jo!:)

Idea on yksinkertainen: Seuraava käyttäjä kertoo minkä näköiseksi ja oloiseksi kuvittelee edellisen käyttäjän   Esimerkiksi:

Käyttäjä: Luulen että (nimi) on pirteä tyttö jolla on tumma tukka ja hän on melko pitkä ....jne.

Toivottavasti tajusitte!:)

-KK!-

Sivut

Kommentit (122)

Vierailija
Krisu0

Sori en tajunnu ihan...

Krisu0, täysi nolla.

Eli sinun olisi pitänyt kertoa minkä näköiseksi nyt kuvittelet minut, ,millainen luonne minulla on ja niin eespäin:) Hypätkä minut yli

Vierailija

EDIT: hyvä! Minä kokeilen nyt arvata DUCKIN. Luulen että DUCK on noin minun ikäiseni (poika?) hän on melko pitkä ja hänellä on tumma tukka. Hän on iloinen ja avoin:)

Vierailija
D.U.C.K_37

No minäpä näytän:

Luulen että Krisu0 on lyhyt ja hoikka tyttö, jolla on vaaleat hiukset, noin yksitoistavuotias ja vilkas sekä iloinen.

Oliko tuo hyvä?

Olen poika! :D

(ja vähän lihava) :I

Luulen että krisuli on 9vuotias tyttö, joka todella laiheliini

Good?

Krisu0, täysi nolla.

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012
Krisu0
D.U.C.K_37

No minäpä näytän:

Luulen että Krisu0 on lyhyt ja hoikka tyttö, jolla on vaaleat hiukset, noin yksitoistavuotias ja vilkas sekä iloinen.

Oliko tuo hyvä?

Olen poika! :D

(ja vähän lihava) :I

Nyt pisti hiljaseksi. Oon luullut sua koko ajan tytöksi :D.

Krisuli, olen kyllä suunnilleen sun ikäsesi ja poika, mutta muut kohdta menivät ihan päin prinkkalaa, paitsi ehkä tuo iloinen.

Minä luulen että EmmaEnsimmäinen on ruskeatukkainen ehkä noin kymmenvuotias tyttö, joka on melko pitkä ikäisekseen, vähän arka mutta iloinen.

Vierailija

Lainaus:

Luulen että krisuli on 9vuotias tyttö, joka todella laiheliini

Good?

Krisu0, täysi nolla.

Niinno ei sinun minusta pitänyt arvata... Mutta joo .. en kyllä ole yhdeksän vuotiaskaan....;)

Yuk7on on varmaan viidennelle menevä poika joka tykkää urheilusta ja on melko pitkä

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Krisu0 on poika...?

Krisuli on pinkkitukkainen ankka, jonka tukka ylettyy kasvoille ja jolla on valkokauluksinen takki.

No, Krisulille on tehty niin monta arviota jotka kuvaavat ajatuksiani, joten päätin tehdä tällaisen leikkimielisemmän.

Voitaisiinko minut arvioida silti tosissaan?

Yuk menee muuten kuudennelle.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat