Onko lukujärjestyksesi sekava? Mä autan sua!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Että jos sun lukkaris on sekava, mä voin ehkä auttaa siinä, kun kuvailet sitä! Mullakin oli ihan outo lukkari, mutta iha koht tajusin sen!

Krisu0, täysi nolla.

Kommentit (6)

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Olen samaa mieltä kuin Nico, ja jos opet eivät ole niin KAAMALAN pelottavia, voithan kysyä heiltäkin. Niin, ja jos siitä on iihan pakko kysyä täällä AA.fi:ssä, niin voihan sitä Offissa kysäistä.

Herobrine/00tuplanollaagen: Paraskin puhuja. :P

~Ette ikinä arvaa kenellä on liput Justimusfilmsin ja Nost3&Protron keikalle!~

Vierailija
poppi10

Olen samaa mieltä kuin Nico, ja jos opet eivät ole niin KAAMALAN pelottavia, voithan kysyä heiltäkin. Niin, ja jos siitä on iihan pakko kysyä täällä AA.fi:ssä, niin voihan sitä Offissa kysäistä.

Herobrine/00tuplanollaagen: Paraskin puhuja. :P

Onko se niin hienoo jos sul on liput sinne keikalle.Lissut on heti sillee siis vau ihq justin on niin komea.

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Herobrine: Se on Justimusfilms, JF, EI mikään vatun Justiina Piipertäjä. Justimusfils on Haapavedeltä kotoisin oleva trio, joka tekee Youtubeen videoita ja räppiä. Katos sieltä Juutuupista vaikka heidän kappaleensa Rantaleijonat. Ja ennen kuin valitat siitä, huomio, että tämä on ns. "läppäräppiä". Taisin hiukan eksyä aiheesta, syvimmät pahoitteluni.

Vierailija
poppi10

Herobrine: Se on Justimusfilms, JF, EI mikään vatun Justiina Piipertäjä. Justimusfils on Haapavedeltä kotoisin oleva trio, joka tekee Youtubeen videoita ja räppiä. Katos sieltä Juutuupista vaikka heidän kappaleensa Rantaleijonat. Ja ennen kuin valitat siitä, huomio, että tämä on ns. "läppäräppiä". Taisin hiukan eksyä aiheesta, syvimmät pahoitteluni.

No onko sekään niin hienoo.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat