Musiikki-visa

Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Haulla löytyi vain yksi tällainen(MusaVisa), mutta se oli huomatakseni jo vanhentunut. Jos jostai löytyy voimassaoleva, tämän voi lukottaa.

Eli siis, mennään suoraan asiaan, tässä säännöt:

~Kuka tahansa voi laittaa kysymyksen, ja myös kysyjää lukuunottamatta vastata siihen. Erikseen ei siis tarvitse ilmoittautua.

~Kysymyksen perään saa laittaa niin paljon pisteitä(ei puolikkaita pisteitä) kuin vai ikinä haluaa, älkää kuitenkaan liiotelko.

~Vain yksi kysymys voi olla kerrallaan auki, jos toisen kysymyksen ollessa auki tulee uusi kysymys, uusi kysymys mitätöidään.

~Kysymys hylätään, jos kysymystä ei vahvisteta kahden vuorokauden sisällä kysymyksen esittämisestä. Kysymys on auki kunnes kysyjä tulee vahvistamaan vastauksen oikeaksi (kahden vuorokauden sisällä)

~Kysymyksessä pitää olle kysymysmerkki, "Luettele kaikki suomalaiset laulajat"- tyyliset kysymykset ovat kiellettyjä, kuten myös mahdottomat kysymykset, esim. "Mikä on serkkuni bändin nimi?"

~Yksi henkilö saa laittaa vain kaksi kysymystä peräkkäin.

~Yhdessä viestissä saa olla maksimissaan yksi vastaus.

~Kysymysten täytyy liittyä jollain tavalla musiikkiin. Muut kuin musiikkiin liittyvät kysymykset hylätään.

~Viimeinen ja tärkein: Älä lunttaa!!

Avauskysymys: Minä vuonna Suomi osallistui ensi kerran Euroviisuihin?(1p.)

Sivut

Kommentit (35)

Oku Ankka
Seuraa 
Liittynyt26.3.2012

Helppo kysymys, kun olen Euroviisu-fani päästä varpaisiin. Vastaus on 1961 ja toki voisin edustajastamme joka edusti silloin puhuakkin, mutta se ei liittynyt kysymykseen. Noh, en laita uutta kysymystä.

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Oku vastasi oikein! Eli siis: 

Oku Ankka: 1p.

Ja voisin laittaa uuden kysymyksen.

Kuka on säveltänyt Maamme- laulun?(1p.)

Mukaan vaan muutkin!

Asiaa rautalangasta, Poppi10

Vierailija

Tuo farkkuja pitävä Jean Sibeliuso se taitaa oll =).

Mikä biisi loi Aku Ankka-laulun? (Aika härskiä tekstiä se kappale on kuitenkin.) Tähän voisi laittaa vaikka 3p.

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Njaah, uusi kysymys voi olla vaikka tuo lupuhullu8:n kysymys.

Lainaus:
  Mikä biisi loi Aku Ankka-laulun? (Aika härskiä tekstiä se kappale on kuitenkin.) Tähän voisi laittaa vaikka 3p. 

Toivottavasti lainaukseni toimii.

Asiaa rautalangasta, Poppi10

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Oonko mä tällasenkin topan joskus tehnyt? Mulla ei ollut nimittäin mitään muistikuvaa tästä. :D

Mutta voi tää olla toiminnassa ainakin mun puolestani. Voit wulffi vaikka laittaa kysymyksen. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat