Huolestunut vanhempi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hyvää iltaa arvoisa ankkafoorumin väki ja ylläpito! Kuten otsikosta näätte, olen hyvin, hyvin huolestunut. Aiheeni koskee lapseni ajanviettoa tietokoneella. Tämä on huoleni aihe. 

Lapseni viettää tietokoneella kaikki päivät, oleskellen tällä foorumilla. Hänen kouluasiat, kaverisuhteet ja kasvu häiriintyy tästä. Olen kokeillut kaikkea, aivan kaikkea, mutta mikään ei auta tähän hyvin suureen ja huolestuttavaan ongelmaan. Toivoisin, että ylläpito estäisi lapseni oleskelun tällä foorumilla, olenhan yhtiönne iso asiakas. Minun mielestäni teidän pitäisi auttaa minua, autanhan minäkin teitä hyvin suuresti. 

Hyvää illanjatkoa kaikille foorumilaisille ja etenkin ylläpidolle, kiitos kun käytit aikaa tämän lukemiseen. 

Kommentit (9)

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012

No kenenkäs äiti sinä sitten mahdollisesti olet? No, eipä sillä että asia minulle kuuluisi, mutta en tiedä onko ylläpidolla oikeuksia antaa kenellekään porttikieltoa tuosta syystä, vaikka se paha ongelma onkin. Etkö voi estää lapsesi tietokoneella oloa mitenkään?

Vierailija

Eikö aikuinen ihminen pysty yhtä räkänokkaa kontrolloimaan koneella olossa? Itselläni on läppäri mutta saan useimmiten olla vain tunnin päivässä koneella, enkä vietä kaikkea kone aikaani täällä, kun pitää lopettaa, joudun viemään koneen alakertaan leivinuuninpäälle.     On se mielestäni kumma ettet vanhempana osaa panna lastasi kuriin?  En itse ole aikuinen mutta kyllä minä tuon jutun pystyisin hoitamaan.

Siis:  kone huoneesta pois. Vaikka, oma päätöksesi..

Vierailija

pistä joqu käytönvalvonta päälle ja estä akuankka :DDDD

nii miten vanha lapses on, kuka se on tääl??? kyllä mäkin huolestuisin jos kuus vee tenava lanittaa päivät pitkät akuankkaa XD

vai onks tää vaan trolli? :''D ÄKS DEE

aaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw

Vierailija

Voi on kyllä huvittavaa, kun vanhemmat ei osaa kasvattaa lapsiaan tai pitää niitä kurissa. Kasvatustehtävää koetetaan siirtää koulun lisäksi myös nettifoorumeille, siten että ne antais bannit lapselle, jota ei itse saa pois koneelta. Kannattaisko vain yksin kertaisesti ottaa se kone pois?

Taitaa tää olla kyllä trolli, mutta eipä tässä nyt ole parempaa tekemistä kuin neuvoa vanhempia niiden kersojen kasvatuksessa:------D

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Tää topic on kyllä ihan turha. Tuollaista asiaa voi kysyä jossain oikealla keskustelupalstalla, kuten suomi24:ssä. On tyhmää tehdä tänne turha topic turhasta asiasta. Jos et saa lasta kuriin niin minkäs teet? Ehkä kannattaa pistää kone kiinni ja estää lasta tulemasta tänne. Ja sit toiseks, nää sivut on kyllä sen verran turvalliset, että ei täällä mitään "Jammu-setiä" liiku. Osa on jo yli täysi-iän, mutta kyllä minä täällä ainakin tulen toimeen muiden kanssa. En ole edes nähnyt kenenkään haukkuvan tai solvaavan muita.

Nonni, kaipa sitä pitäis lähtee kouluun. Plääh!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat