Ankka-ball

Seuraa 
Liittynyt25.7.2012

Eli tarkoituksena on tehdä oma jalkapallojoukkue,viivalla(-)merkityty kentätä ovat pakollisia

Joukkueen nimi:(-)

Pelaajat:(enintään 50)(-)

Hokema:

Lisäinfo(-)

Joukkueen perustamisvuosi.

Kun vähintään 10 joukkuetta on mukana,alkavat pelit. Minä arvon voittajat.

Kannattaa myös tehdä vaihtopelaajat sillä jos joku pelaajistasi loukkaantuu,huononevat voittomahdollisuutesi 95%. Loukkaantumisen todennäköisyys on 15%.

Ja aina kun on joukkue voittanut,hän pääsee jatkoon. Minä arvon myös joukkueparit.

Vielä:jos joku pelaaja saa ottelussa keltaisen/punaisen kortin, käy niin kuin   oikeassakin pelissä. Pelikielto on myös mahdollinen

Ja sitten vain ilmoittautumaan!

Kommentit (2)

Vierailija

Kopioit  täydellisesti minun All Stars pelini eri lajiin mutta en suutu siitä vaan osallistun tähänkin.

Joukkue:Manchester City

Pelaajat/Muodostelma:              Aguero

Nasri                                    Tévez                                     Silva

Barry                          Y.Toure

Clichy                    Kompany           Lescott                             Richards

Hart 

Vaihtopelaajat:Milner,Balotelli,Kolarov,Johnson,De Jong,Dzeko

Hokema:We are City ja Manchester is blue.

Lisäinfo:City voitti viime kaudella Valioliigan mestaruuden yli 40 vuoden odotuksen jälkeen dramaattisella tavalla City nimittäin viimeisessä ottelussaan oli lisäajalla 2-1 häviöllä QPR:rää vastaan kun he olivat sarjassa tasapisteissä paikallisvastustaja Manchester Unitedin kanssa ja United oli samaan aikaan johdossa omassa pelissään.Katsomossa jopa itkettiin(Minäkin melkein) koska pitkään aikaan ei oltu päästy näin lähelle mestaruutta. Mutta sitten Edin Dzeko puski pallon maaliin ja toivo heräsi.Ja sitten tapahtui uskomaton käänne Sergio "Kun" Aguero sai pallon rangaistusalueella ja PUM pallo oli maalissa!!!Näin City voitti ensimmäisen mestaruutensa yli neljäänkymmeneen vuoteen.Ottelun jälkeen Canal+ asiantuntija Pasi Rautiainen kuvaili voittoa niin: "Jos tästä ottelusta kirjoittaisi kirjan kukaan ei uskoisi sitä tekstiä vaan luulisi sitä valheeksi" Niin dramaattinen se oli.

No nyt taisi mennä vähän turhan pitkäksi.

Perustamisvuosi:1880

Siinä olisi joukkue.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat