Roopesta salaisuus

Seuraa 
Liittynyt3.7.2012

Terve hyvät Aku Ankka lukijat! Olen saanu tietää että Roope pahin painajainen on se että Aku katoaisi. Tämän jutuin sain tietää kuin luin erästä akkaria. Siinä akkarissa Milla magia vapautti jonun ihmeen painajais hengen ja vapautti tetenkin sen Roopen rahasailiöön. Sitten se henki teki Roopelle sellasen painajaisen että Aku, Tupu, Hupu, ja lupu katosivat Roope oli kauhean huolissaan. Sitten tarinan lopussa kun he olivat saaneet sen hengen tuhottua niin Aku sanoi Tupulle, Hupulle, ja lupulle että Roope setä taitaa vähän pelätä että mekatoaisimme. Siitä siis päätelen Roope pitää Akusta.

Haluan tietää teidän mielipiteen tykkääkö Roope Akusta?

Pitääkö Roope Akua tärkeämpänä kuin hänen rahat?

Täälä voitte keskustella tästä aiheesta. Ja ois kiva saada noihin mun kysymyksiin.

Kommentit (9)

Vierailija

Luulen että syvällä sisimmässään Roope tietää että Aku on hänelle paljon tärkeämpi kuin kova kylmä raha.

Vierailija

Roopelle rakkain esinehän on Kultun hiuskiehkura, eli jos sen pitäis valita sen ja sen rahojen väliltä, se valitsis hiuskiehkuran, mistä voi päätellä että se välittää jostain asioista enemmän ku rahasta. Eli pitää.

Taikkis1
Seuraa 
Liittynyt3.7.2012
Ariadne

Roopelle rakkain esinehän on Kultun hiuskiehkura, eli jos sen pitäis valita sen ja sen rahojen väliltä, se valitsis hiuskiehkuran, mistä voi päätellä että se välittää jostain asioista enemmän ku rahasta. Eli pitää.

No en edes tiedä onko siinä tarinassa mitään perää. Mutta ohan se aika outoa kun raha on rakkainta mailmassa! En ole ikinä nähny kun jossain tarinassa Roope kehuu Akua. Tai no harvoissa tarinoissa oon vaan nähny kun Roope kehuu Aku. Mutta on Roopella otsaa! Aku kyllä sais antaa Roopelle kunnon selkäsaunan!

Vierailija

mun mielestä aku sais antaa roopelle köniin yhdessä tarinassa akusta tulee rikas ja siit tulee melkein niin kuin roopesta se ei välittänyt kestään

Vierailija
santtu16

Luulen että syvällä sisimmässään Roope tietää että Aku on hänelle paljon tärkeämpi kuin kova kylmä raha.

NIIN TOSIAAN OIS KIVA

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat