Oudot tapanne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo, ehkä tämmönen onkin, mutta..

Kertokaa tänne omia outoja tapojanne. :-D helppoa.

Minä esim.

Merkkaan kalenteriin fiktiivisten hahmojen syntymäpäiviä ja sitten juhlin niitä :--D ja näyttelijöiden synttäreitä myös..

Kuljen melkein jokapäivä eripari sukilla, mutta vain koska Matthew Gray Gublerkin tekkee niin :---3

Kertokaaa O__O

aaauuuuuuuuuw

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hahaa, jostain syystä olen odottanutkin tämmöistä topaa..:) Minullahan on outoja tapoja vaikka kuinka, mutta katsotaan nyt mitä tulee mieleen...

Kun menen vessaan pesemään hampaani, harjaan ne lähes aina jonkin musiikin rytmin tahdissa... Sitä on vaikea lopettaa!

kun kirjoitan viestiä tai juttelen koneella kavereilleni teen saman ilmeen kuin minun tai kaverini lähettämä hymiö.Se on refleksi!

Ja öö... öö... No, kirjoitan sitten kunhan taas muistan outoja tapojani:)

Vierailija

No en nyt tiedä onko tämä varsinaisesti outo tapa mutta kun menen harjaamaan hampaani alan jostain syysytä pestä käsiäni kunnes sitten muistan että hamapaitahan tässä piti harjata.

Vierailija

No jos kerron yhen....

Jos lähen yläkertaan/alakertaan hakemaan jotain tavaraa, se voi unohtua matkalla(siis unohtaa, mitä piti hakee(!!!))(.....). Sit on pakko palata takas paikkaan, jossa ajattelin tarvitsevani sitä. Kerran unohdin asian jopa 2 kertaa.

Mut ei mulla mikään huono muisti ole!!!!

Koska muistan AINA, missä tavarat on. Ja näkömuisti on tosi hyvä!!!(Ja itsekehuhan oli hyväksi????)

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012
krisuli

Kun menen vessaan pesemään hampaani, harjaan ne lähes aina jonkin musiikin rytmin tahdissa... Sitä on vaikea lopettaa!

En nyt tiedä onko tuo niin outoa. Teen itsekin niin. Niin ja muuten, jos nyt laitan vaikka -.- -hymiön, niin tuleeko kasvoillesi ketutus-ilme? Tai entä sitten >:-|? Tai o_O?

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Noista ilmeistä puheen ollen:

Aina kun piirrän Aku Ankka- sarjakuvaa ja kuvassa Aku on vaikkapa vihainen ja olen keskittynyt piirtämiseen, minulla on sama ilme kuin piirtämälläni henkilöllä. Välillä aina havahdun todellisuuteen "sarjakuvan maailmasta" ja ihmettelen mksi olen vihainen ; D

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Itselläni on sellainen tapa, että kun pelaan jotain juoksupeliä tietokoneella (jota en ole kyllä tehnyt aikoihin) niin alan polkemaan jaloillani juoksuliikettä. Hassua eikö?

Cubicos!

Tsupikki ;D :3

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ai niin! Jos luen luokassa ääneen vaikkapa Historiaa, niin välillä jalkani ovat levottomat. Ne huitoo ympäriinsä siellä pulpetin alla. Tuli mieleen tuosta kp/cg:n"kertomuksesta".

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

melkein aina kun kuuntelen mussiikkia (mitä vaan), alan narskuttelemaan hampaita ja/tai räpyttelemään silmiä musan tahtiin :----D yleensä en ees huomaa sitä, mut jos huomaan se on ärsyttävää O__O enkä voi sille mitään.

Turha
Seuraa 
Liittynyt27.1.2013

Juuh, minun oudot tapani ovat, että joskus hyräilen korealaisen stylistin pilaversiota gangnam stylestä "Osta kangasta!" ja lisäksikoulussa yritän iskee tyttöi O_o

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

10 tähden kenraali
Seuraa 
Liittynyt1.3.2013
turhamies15

Juuh, minun oudot tapani ovat, että joskus hyräilen korealaisen stylistin pilaversiota gangnam stylestä "Osta kangasta!" ja lisäksikoulussa yritän iskee tyttöi O_o

sama ongelma turhamiehen kanssa. yritän iskee tyttöi ja ne pitää mua ääliönä :(

-Sudenpentu voimaa!-

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sellainen että alan näpräillä jotakin tai heilutella jalkoja alitajuntaisesti.

Myös sellainen että alan hyräillä jotakin josta en tajua mitään...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat