Huonoin Disney-elokuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on huonoin Disney-elokuva. Minun mielestäni huonoin on Kaksin Karkuteillä (2010).

Kommentit (8)

Vierailija

Lähes kaikki kakkososat, esim. Leijonakuningas 2 on sellaista huttua, että voi rakkaat lapset. Tietenkin tässäkin on poikkeuksia, kuten Tuhkimo 2.

Gultu_Kimallus
Seuraa 
Liittynyt16.12.2010

Pidän kyllä lähes kaikista Disney elokuvista mitä olen nähnyt, mutta jos yhden huonomman mainitsen, niin kyllä se on varmaankin Pocahontas 2: Matka uuteen maailmaan. En pidä siitä, koska elokuvan lopetus on mielestäni typerä. Se kääntää ykkösosan juonen päälaelleen, eikä minusta tee kunniaa -95 vuoden Pocahontasille huonon loppuratkaisun vuoksi.

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Pakko kompata edellistä, että huonoin Disney-elokuva on Pocahontas 2. Tajuan kyllä, että loppuratkaisu perustuu tositapahtumiin, mutta silti. Mikä happy ending toi on, kun edellisessä elokuvassa John Smith ja Pocahontas oli niin rakastuneita :(

Ja pakko myötäillä myös Frollon kanssa, suurin osa kakkososista on turhia höttöjä. 

Vierailija

Mikä se on se tosi tylsä semmonen, mis ei puhuta yhtään? Se mis on Mikki ja kaikkee. Sitä mainostettiin tosi paljon joskus, nii menin ostaan... ;(

Oisko ollu joku Fantastic ja Magic tai joku tollanen?

Vierailija

Minun mielestäni huonoja disney elokuvia on useita mukaanlukien nimenomaan jatko-osat, sekä uusimmat disney''klassikot'' eli esim. lehmäjengi, riemukas robinsonien perhe, Bolt mutta kaksin karkuteillä on kyllä itselle uponnut :DD en myöskään ole kovin innostunut tästä Urhea elokuvasta. Niin ja Shararawr tarkoittanet Fantasiaa, mikä oli itsellenikin tylsä kokemus mutta se ei ollut kuitenkaan mielestäni huono.Ja vooooooooi Aristokatit on kyllä ainakin minun henkilökohtainen suosikki, miten se voi olla huono? :D

Vierailija

Mielestäni huonoimpia Disney-elokuvia ovat jatko-osat vanhoille, kunnon klassikoille. Yleensä jatko-osat on animoitu paljon huonommin, ja niissä on joku kliseinen sanoma, joka vain alkaa nolottaa elokuvaa katsoessa.

Klassikoista huonoin mielestäni on Saludos Amigos. Kyseinen elokuva on tehty niin opetustarkoitukseen, että jos sitä alkaa katsoa itsekseen viihdytystarkoituksena ei voi olla nukahtamatta paikoilleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat