Ankka-Visailu

Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

No, yritän tällaista.

Visa, jossa vastataan Aku Ankkaan liittyviä kysymyksiä. Minä laitan kysymyksiä, ja niihin yritetään vastata. Kun joku on vastannut oikein, tulee seuraava kysymys (sen voi laittaa se joka vastasi oikein).

Pisteillä on arvojärjestys, ja kysymykseen pitää laittaa kysymysten arvo.

Pisteiden arvot:

a.1=1p

a.2=2p

a.3=3p

jne.

Kysymyksiä voi olla viiteen pisteeseen/arvoon asti. Kysymyksen vaikeustaso riippuu kysymyksen arvosta ja pisteistä.

Kysymyksen teossa saakäyttää apuna Wikipediaa/muuta tietolähdettä.

Arvauksessa saa arvata vain yhden kerran, ellei toisin sanota kysymyksessä, jos se on kysymyksen tekijästä vaikea. Eikä vastata saa toisen kerran ennen kuin kysymyksen tekijä on vahvistanut kysymyksen.

Kysymysten pitää liittyä Aku Ankkaan, lehteen, taskareihin/muihin painoksiin, Akun ystävä/sukulaispiiriin, tarinoihin. (malli: Milloin Walt Disney syntyi? a.3)

Säännöt:

Ei spämmiä eikä trollia

Ei lunttausta

Kysymysten pitää olla arvolla 1-5

Tämä on visailu, ei visa. Tässä ei tule siis osallistumisia, tähän vain vastaillaan

Noudata näitä sääntöjä

Noudata myös tuota sääntöä

Ja tuota

Ja tuota

Ja tuota

...

Ei kuin visailemaan! Toivottavasti tähän vastaillaan.

Ai niin...

Avauskysymys: Minä vuonna Romano Scarpa kuoli? a.2

Don't waste your time, or time will waste you

Kommentit (15)

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

(Jes!)

Hullupolla, jos tiedät vastauksen niin sitten voi laittaa uuden kysymyksen, mutta jos "vain" arvaat niin älä laita kysymystä. Tuo oli kuitenkin oikein.

Älkää kuitenkaan selvennykseksi laittako uutta kysymystä samaan viestiin.

Ja miettikää oikeasti että kuinka vaikea kysymys on. Älkää laittako sellaista esim. Mitä sukua Hannu on Akulle? 1 000 000 000 000p. (siis ei tollasia.)

5.12.1901 (Tiesin ton koska se oli mulla mallina ja katoin sen silloin wikistä.)

Pistetilasto:

1. jesu02; 4p

2. hullupolla; 2p

Joku muu saa laittaa uuden kysymyksen. Mä lähen nyt.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Eijeijei!!! Kukkuu10: Älä laita muiden kuin näiden sivujen linkkejä. Äläkä missään nimessä paljasta vastausta heti! Ja näihin kysymyksiin ei ole pakko vastata tarkkaa päivämäärää, tähänkin olisi vain riittänyt vuosi. Nyt joku saa laittaa asiallisen kysymyksen!

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Yksi juttu ihmetyttää. Kun minä tein tällaisen samanlaisen topicin, tultiin heti haukkumaan, että tällaisia on jo. Onhan niitä ja minäkin voin sanoa jesu02:lle että tällaisia on jo.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat