Aktiivisimmat kirjoittajat nyt top 10!

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Vihdoinkin siitä tuli top 10. Tätä on odotettu.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

mac ducky kirjoitti:DO'H!!! AIna olen myöhässä. Kerrankin, kun Salwer on täällä niin olen itse poissa...

Huono tuuri. (h) (h) (h)

Vierailija

Huhuuh miksi SAMI ja af ette mesettele, tää ei oo todellakaan oikee paikka kahdestaan chattailla.

Ja juu hyvä et on top 10 ei kyllästy samoihin nimiin. (6)

Vierailija

adz kirjoitti:Huhuuh miksi SAMI ja af ette mesettele, tää ei oo todellakaan oikee paikka kahdestaan chattailla.<br />

Ja juu hyvä et on top 10 ei kyllästy samoihin nimiin. (6)

Sellainen ongelma, että hänellä ei ole meseä, ja en voi sille tehdä sitä, koska missä kertoisin sen sille? Kun hän asuu toisella puolella suomea.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Vihdoinkin siitä tuli top 10. Tätä on odotettu.

Valitan, olet hiukkasen myöhässä, tällaisia keskusteluja oli melkein kaksi päivää sitten, silloin kun lista muuttui.:D Missä olet ollut?

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Eihän se mitään haittaa, mukava uudistushan seon.. on täällä uusia hymiöitäkin ja se sudenpentujen käsikirja ja kaikkee ;) Nyt mä mainostan täällä näitä sivuja, oon oikeesti nukkunut liian vähän..

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

AKUHULLU97 kirjoitti:

<br />

Valitan, olet hiukkasen myöhässä, tällaisia keskusteluja oli melkein kaksi päivää sitten, silloin kun lista muuttui.:D Missä olet ollut?

Lomalla olen. Enterkin toimii nyt. Toimitus on tehnyt kyllä mojovan parannuksen.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Lomalla olen. Enterkin toimii nyt. Toimitus on tehnyt kyllä mojovan parannuksen.

Lomalla? Missä päin sinä olet?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat