Mikä on tärkein esineesi?

Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Jos mahdollista, vastaa tähän topaan vain kerran.
Ideana on selittää, mistä sait tuon esineen ja mikä se on.
Onko se ensimmäinen karatessa ansaittu vyö, vaiko ehkäpä uusi synttärilahjaksi saatu koripallo?

Oma tärkein esineeni on Panda. Se on pehmolelu, joka kämpsii sänkyni reunalla. Se on tärkein lähinnä siksi, koska pleikkareita ja tietokoneita tulee ja menee, eikä sellaista voi oikein nimetä tärkeimmäksi. Toki Pandukka on ollut mulla jo ennen ensimmäisiä koneita.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Kommentit (7)

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Jaahas: Mun tärkein esineeni on jättiläiskäärme. Olen tunkenut sen sänkyni reunalle. Sekin on "pehmolelu". Mun mielestä se on yli 2,5 metriä pitkä.

Olis tän voinut laittaa myös "Pulinat"-osioon, mutta menkööt.

Don't waste your time, or time will waste you

Vierailija

Jaa, realistisesti ajatellen avaimet, sillä ilman niitä en saa kotiovea auki, sama pätee myös pyörään, ja tietysti kouluun, sillä en ole ajatellut murtautua kaappiini, sillä se voisi olla hankalaa. Kirjat täytyy kuitenkin saada ennen oppituntia.

Toisaalta, minäkin saatan kallistua pehmolelujen puoleen. Se jättimäinen koirapehmo on ollut minulla kymmenisen vuotta, sain sen joululahjaksi joskus pienenä. Ja sitten on se suuri Aku Ankka- pehmolelu, jonka sain isältäni viisi vuotta sitten äidin suuresta vastustuksesta huolimatta, joululahjana siis. Ja kaveriltani saama yöeläin-pehmo... Ja plaa plaa... Okei, en osaa sanoa.

Tai kenties leikekirjani, se on kuin kuvallinen päiväkirja ilman tekstiä. Ehkä...

-Kia K

PS. Tai karatevyöni tai plaa plaa plaa... ;)

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012

Pehmolelu... enpä tiedä. Kyllä mä esimerkiksi Hiposta välitän, mutta ei silti mikään kaikkein tärkein ole, vaikka vain esineistä puhutaankin. Silti yhä edelleenkin nukun sen kanssa.

Ei se ole mikään masiinakaan, vaikka onhan tietokone tärkeä muutenkin kuin täällä netissä surffailussa. Kännykkääkin käytän hyvin vähän.

Entäs jokin harrastukseen liittyvä? VPK, mitään konkreettista minulla ei sieltä ole, paitsi iso joukko pokaaleja erilaisista kilpailuista. Ne eivät ole tärkeitä nimeksikään.

Mutta että tärkein. Onko se jokin muisto? Ehkä. Palaan tänne sitten kun saan sen mieleeni, ja toimin vastoin Lukarin nöyrää toivetta olla vastaamatta tänne kuin kerran. Anteeksi.

~D.U.C:K_37 kiittää!~

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat