Kofeiini

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juoko kukaan minkäänmoisia kofeiinipitoisia juomia?  Esim: Cola, kahvi, energiajuomat?

Entä tiedättekö kofeiini juomien vaaroista? 

Itse juon näitä kaikkia, en toki litroja päivässä vaan aamukahvin ja välillä kokista ja enertsiitä.

Kommentit (11)

Vierailija

Viime vuonna vielä join ehkä pari kertaa viikossa energia juomaa mutta tänä vuonna en ole yhtään juonut.

No kokista juon aika usein.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010
Valdonado

En juo kahvia koska se on pahaa, energiajuomia en olle edes maistanut, enkä varmaan tuu maistamaankaan, limua kyllä juon.

Mulla samat.

Don't waste your time, or time will waste you

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Cokis on liian hyvää, ylivoimaisesti paras limu. Energiajuomia en ole kai edes maistanut, sillä niiden haju mun nenään uskomattoman synteettinen ja vastenmielinen. Muutaman metrin päässä oleva energiajuomatölkki saa pahimmassa tapauksessa aikaan päänsäryn. Ei siis ole tullut houkutusta ostaa.

Kahviakaan en juo, olen kyllä pari kertaa juonut, mutta ei ole mun juttu. En tykkää melkein mistään kuumasta juomasta muutenkaan, ja kahvin maku ei iske. Tummuttaa hampaat ja aiheuttaa pahanhajuisen hengityksen. Pystyn kyllä juomaan, mutta en koskaan keittäisi itselleni kahvia tai vaivautuisi opettelemaan kahvinjuontia. Vanhoille sukulaisille tämä on kai hämmentävää, sillä aina kyläillessä multa ja siskolta kysytään hämmästellen, että "Ai eikö tytöt vieläkään juo kahvia??:O" samalla kun meille varattuja kahvikuppeja nostetaan takaisin kaappiin.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

En kovin kamalasti mitään kofeiinipitoista juo. Mitä nyt Coca-Colaa tulee joskus juotua, mutta enemmän juon muita virvoitusjuomia. Niistä en tiedä, onko niiss kofeiinia.

Energiajuomista en välitä. Kerran olen yhden Red Bullin ostanut, mutta se oli mielestäni niin pahaa, että alle puolet pytyin juomaan ennen kuin kaadoin loput pois. En muutenkaan ymmärrä energiajuomia.

Minäkään en kahvia juo, koska se ei vaan jotenkin ole hyvää. Onhan sitä sillon tällöin tullut joskus juotua, mutta kaikissa juhlissa yms. pitäydyn ihan vaan virvoitusjuoma- ja mehulinjalla, mitä ikinä tarjottavana onkaan.

Save me from the dark.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat