Helsingin kirjamessut

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Helsingin kirjamessut järjestetään tuttuun tapaan tämän kuun lopussa Messukeskuksessa. Ohjelmassa on mm. haastatteluja, ankisteja luultavasti kiinnostavia halpoja Taskareita ja antikvariaatteja, joista on mahdollista tehdä ankkaisiakin hankintoja. Lipulla pääsee samalla musiikki- ja viini & ruoka -messuille.

Aukioloajat 
torstaina  25.10. klo 10 - 18
perjantaina 26.10. klo 10 - 20
lauantaina 27.10. klo 10 - 18
sunnuntaina 28.10. klo 10 - 18

Pääsyliput 
Aikuiset 15 € / hlö
Lapset (7-15 v.), eläkeläiset, varusmiehet, opiskelijat 10 € / hlö

Lisätietoja ohjelmasta ja aikataulusta täältä: web.finnexpo.fi/Sites1/HelsinginKirjamessut/Kavijat/Sivut/Aukioloajat.aspx

Miitistä kiinnostuneita on muutamia ilmoittautunut, ja lauantaille on kaavailtu jonkinlaista tapaamista. Kuis on, saadaanko miitti aikaiseksi?

Muu keskustelu messuista toki sallittua.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vihdoinki! Oon käyny kattelee tääl et oisko tänne tullu miitistä tai näistä messuista keskusteluu, mutta nyt se o tullu..

Toi miitti kuulostais hyvältä - onhan sitä jo vuos taas odoteltu, mutta tonne messuille pitää ainaski mennä. Toivottavasti toi miitti järjestyis ja sinne tulis porukkaa niiku viimeki vuonna. Omasta osallistumisesta en vielä oo ihan varma, että pääsenkö, mutta toivotaan parasta...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Glittering Goldie
Minä olissin näillä näkymin pääsemässä. Niin siis, jos sinne voi tulla tälläinen epätunnetumpi ihminen.
Jos vanhat naamat haluaisivat nähdä vain toisiaan, niin miksi turhaan tehdä topicia, kun tapaamisen voi sopia muutenkin. Siispä uusia mukaan niin usein kuin mahdollista, muutenhan tämä käy tylsäksi.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009
Glittering Goldie

Varmistin vanhemmilta vielä, että voin (varmasti) tulla. Niin jos miitti järjestetään. Näyttää olevan aika vähän porukkaa osallistumassa.

Topic on ehtinyt olemaan pystyssä vasta pari päivää, eiköhän noita tulijoita tule vielä lisää, kun tämä tässä jonkin aikaa seisoo ja herättää kiinnostusta.

Ja miulla nyt ois aika hyvät mahollisuudet päästä, mutta kattoo nyt.

Vierailija

Mahtuisinkohan minä :D! Ei kyllä ole haluja liittyä, joten taidan jättää väliin.

PS: muistaako joku mut vielä :D DOLAN

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis lauantaina on joillakin kirjamessuilla miitti.

Onko kukaa tänään perjantaina menossa käymään kirjamessuilla? Tuli vaan mieleen, luulenpa niin, että kirjamessuilla olisi Yle tänään paikalla. Huom! Tämä ei ole mikään tieto, vaan minun pelkkä oma arveluni.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat