Kommentit (8)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Jaa, osaan piirtää 313 aika hyvin, mutta joskus lokasuojat saattavat olla liian pienet tai lamput tai rekkari saattavat unohtua.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014
Nanna Kinnunen

Voisko joku auttaa haluaisin tehä oman sarjakuvahahmon jonkunlaisen etsivän mutta en haluu matkii liikaa mikki hiirestä. voisko joku antaa ammattilaisen ohjeita?

Tässäpä sinulle oiva ammattilaisen ohje: hyvästä etsivästä ei kannata tehdä tyhmää (tai miksei) koska hyvät etsivät useimmiten eivät ole tyhmiä. Ammatti etsivät ovat pääasiassa hyvin välkkyjä ihmisiä. Kannattaa myöskin miettiä minkä rotuisen etsivästäsi haluat ihmisen, apinan vai ankan. Tottakai aito etsivä tarvitsee vihollisia. Useimmiten vihollisilla ei ole puhtaita jauhoja pussissaan. Hyvän etsivän pukeutumiseen kannattaa kiinnittää huomiota sillä hyvät etsivät pukeutuvat usein semmoiseen hienoon lakkiin ja ja jaj ajaaj heillä on usein suurennuslasi .

Sarjakuvahahmoilla on muuten oma luonteensakkin kuten kaikilla elävillä olennoilla esim. Aku Ankka on kärttyisä, Pelle Peloton  on tyhmä ja Hessu Hopo o äiä. Etsivät usein ovat viisaita kuten jo tuolla ylhäällä totesin. 

Näillä maanmainioilla ohjeilla luulisi sinun pääsevän aika pitkälle. Ainiin kannattaa myös katsoa etsivä leffoja.

Tsemppiä etsiviöiden piirrämiseen höhhöö 

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat