AnkkaRäp- leikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lauantaina 27.10 alkava kisa innoitti tekemään Räp- leikin. Ensin suunnitelmissa oli tehdä kunnollinen kisa, mutta itselläni ei olisi tarpeeksi aikaa sen ylläpitämiseksi.

Leikki toimii seuraavanlaisesti: 

Viisi ensimmäistä kirjoittajaa tekevät oman räppinsä. Ensimmäinen kirjoittaja aloittaa räpin ja kirjoittaa siitä vähän matkaa. Toinen jatkaa räppiä jne. Viides lopulta lopettaa räpin.

Seuraavat viisi tekevät saman. Lopulta yhdestoista vastaaja arvioi kumpi räppi on parempi. Jos esimerkiksi ensimmäinen räppi oli ollut parempi, saavat kaikki ensimmäistä räppiä tehneet pisteen. 

Kun jollakin on viisikymmentä pistettä kaikkien pistee nollaantuvat. Pisteiden lisäksi pidetään yllä listaa, jossa on kaikkien voittajien nimet. Peli jatkuu kun voittaja on tullur esille.

Menestystä leikkille! Ja muistakaa räppien asiallisuus ja AA.fin säännöt.

Kommentit (9)

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Se söi housujani.

Pitäiskö juosta pakoon vai jäädä paikalle.

En jäänyt siihen aikailee.

Lähdin pakoon mutta

T:Rapcat ja muut kotimaiset

Ps:Tiedän että tämä on Herra Hylätty.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Taxi tuli vastaan.

Se kuljetti naapurin Jaskaa.

Taxi nappas kyytiin,

vuohi roikku peräs.

Huomasin, että se olikin kiinni mun peräs.

Don't waste your time, or time will waste you

Vierailija

se joi mun 'usta = Ei

se selätti mut ku juhta.

Mun naamani ol' musta

ku mikälie tuhka. 

Mu apuu tul jäbä

Vierailija

siis: Se selätti mut ku juhta, 

mun naamani oli musta

ku mikälie tuhka.

Seuraava siis aloittaa toisen räpin.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Ankkaräp (pitäähän laululla nimi olla!)

Tää on Ankkaräppi,

Räppi jossa hajoo koko setti,

Tässä räpissä ei hevistä digata,

me ollaan raphulluja!

Vierailija

26.10: SÄÄNTÖMUUTOKSIA: 

1. Kierrokseen (2 räppiä + arvostelu ja pisteiden jako) saa osallistua vain yhdellä viestillä (ellei ole mitään korjattavaa), sillä jos sama henkilö osallistuu molempien räppien tekemiseen hän ei voi olla saamatta pistettä. Lisäksi samalla kierroksella räpin tekemiseen osallistunut henkilö ei voi toimia arvostelijana, sillä hän saattaisi määrätä omalle ryhmälleen pisteen.

2. Kuten Valdonado sanoi tulee räpillä olla nimi (poikkeuksena kisan ensimmäinen räppi).

EHDOTUS: Voisimme järjestää kunnollisen kisan, mutta itselläni ei ole tarpeeksi aikaa. Kertokaa mielipiteenne ideasta ja mahdolliset vapaaehtoiset vetäjät/tuomarit olisivat hyvä juttu jos ehdotukseni saa kannatusta.

P.S: Pahus kun viestejä ei voi muokata... Olisi tuunattavaa aloitusviestiin.  

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

(nosto, toivottavasti joku kävis, joo, tähän topaan tarvittas ihan sikana kävijöitä, jos ton 1. säännön mukaan mennään, mutta ei tää homma toimi, jos joku antaa vaan omalle räpille pisteitä...)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat