Aku Ankka sähköisesti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi akkaria ei voi lukea sähköisesti myös windows-phone älypuhelimella???

HALUAN SEN NÄIN!!!

Kommentit (11)

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011
turhamies15

Miks sitä ei voi lukee sähköissti tietokneella? :(((((((((((((

Niin. Eikös täällä joskus ollut niitä jotain klasareita, jos oikein muistan. Lienevät vajonneet bittiavaruuteen. Minulla

olisi niitä ollut, jos tietokoneeni ei olisi mennyt  rikki. :( 

Ja minäkin olen saanut tuossa jouluna Samsung Galaxy S 3 minin. Jolla tätä viestiä kirjoittelen.

Ja muuten Androidille ohjelmointi on ilmaista, kun taas iOS-ohjelmointi maksaa rutkasti enemmän.

Mutta niin. Eihän nämä sivutkaan vielä ole valmiit, joten Disney Comicsia Windows Phone- ja Android-laitteille luultavasti tätä sovellusta odotetaa vielä jonkinaikaa.

Mutta Disney on tehnyt Windows Phonelle ja Androidille pelejä. Niin sitä pitää Disney!

okei...

Vierailija

No tota itse olen sitä mietltä että akkaria ei välttis ollenkaan tarvitsisi sähköisenä, mutta ihmettelen kyllä kun "valitatte" että pitäis olla Lumiallekin ja jne, käsittääkseni aika monelle näillä sivuilla tulee akkari ihan lehtenäkin, ja onhan se aika tyhmää että jos iPad hajoaa tai puhelin vaihtuu niin että samalla menettää kaikki akkarinsa, jos siis ei lehteä tule, ja jos siis tulee lehtikin niin mitä järkeä tilata puhelimeenkin, ihan turhaa rahan haaskausta ainakin minusta. Mutta miten vain.

Itselläni on Lumia enkä kyllä kaipaa Akkaria siihen. Itse asiassa olen harkinnut muutenkin tilauksen lopettamista mutta se ei taida kuulua tähän topaan.

-KCACBB-

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012
Kia K

No tota itse olen sitä mietltä että akkaria ei välttis ollenkaan tarvitsisi sähköisenä, mutta ihmettelen kyllä kun "valitatte" että pitäis olla Lumiallekin ja jne, käsittääkseni aika monelle näillä sivuilla tulee akkari ihan lehtenäkin, ja onhan se aika tyhmää että jos iPad hajoaa tai puhelin vaihtuu niin että samalla menettää kaikki akkarinsa, jos siis ei lehteä tule, ja jos siis tulee lehtikin niin mitä järkeä tilata puhelimeenkin, ihan turhaa rahan haaskausta ainakin minusta. Mutta miten vain.

Itselläni on Lumia enkä kyllä kaipaa Akkaria siihen. Itse asiassa olen harkinnut muutenkin tilauksen lopettamista mutta se ei taida kuulua tähän topaan.

-KCACBB-

Tuo on totta. Minulla on aku akkaa sähköisesti, mutta paljon kivempi on lukea aivan aitoa aku ankka- lehteä :)

-magialta magiaa-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat