Miksei piirtäjät pääse muihin kaupunkeihin, kuin - Helsinkiin!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksei piirtäjät ja käsikirjoittajat pääse muihin kaupunkeihin Suomeen, kuin - Helsinkiin?

Alkaa tympiä se, että kun joku hyvä Aku Ankka-piirtäjä kertoo tulevansa Suomeen ja sanoo menevänsä Helsinkiin, miksei vaikka Oulussa tai Turussa käydä? (on kyllä käyty, mutta aika harvemmin).

On täällä ympäri Suomea muitakin Aku Ankka-faneja, jotka haluavat vaikka Don Rosan nimikirjoituksen tai nähdä vaikkapa Giorgio Cavazzanon livenä. Aina ne Aku Ankka-piirtäjät päätyvät Helsinkiin, ärsyttävää :(. Tosin kyllä Helsinki on Suomen pääkaupunki ja Aku Ankka-piirtäjät voivat päättää sen, mutta silti Ouluun tai Turkuun, tai jonnekin muualle Tampereelle <3.

(sori, jos tää' on aika turha topic, oon aika uus' täällä, ja kuka vois kertoa mulle että missä lukis ne topic-säännöt ja näitä)

Terkuin, Joulupuuro

Ps. Ouluun on satanut lunta :O

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Uus käyttäjä... Mukavaa, kun niitä löytyy vähän asiallisemman oloisia. Mutta samahan on vaivannu aika moniakin... Itse oon monesti toivonu näkeväni Gavazzanon livenä, mutta emmä Hesaan asti sen takia jaksa raahautua. Mutta meidän suomalaisten pitää olla kiitollisia siitä että taiteilijat ehtivät tulla suomeen. (Vaikka Rosa ei enää teekään ankkoja.

Hamppari
Seuraa 
Liittynyt28.4.2010

Toivoisin tapaavani Don Rosan joskus. En ole koskaan päässyt Helsinkiin kun hän on tullut, vaikka asun aika lähellä. Olen samaa mieltä että he voisivat käydä vaikka jossain Rovaniemelläkin ja samalla siinä lähellä olevissa paikoissa.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Toki aikataulu voi olla tiukka ja Helsingissä on kuitenkin eniten ihmisiä, mutta kyllä mä ton pointin ymmärsin. Tänne Turun seudullekin kaivattaisiin ankkapiirtäjiä käymään kylässä.

...ja nykyään tuntuu, että kaikki muukin tapahtuu hesassa/pääkaupunkiseudulla. Onneksi Turku saa sentään vielä julistaa joulurauhan.

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Milloinkohan piirtäjät tulevat käymään täällä Jyväskylässä? Tuntuu aina vaan siltä, että piirtäjät käy tapaamassa fanejaan Oulussa, Helsingissä ja Tampereella. Ja sama jatkuu varmasti vielä monien vuosienkin jälkeen, ellei Aku Ankan Toimitus ota tähän kantaa..

Vierailija

Ei tämä niin turha topic ole, ukuku. Aiheesta keskustelua, oma topic sille ja se menestyy täällä paremmin kuin Offissa. Joten eiköhän jatketa täällä päin.

Itsekin toivoisin Rosan, Cavazzanon, Rotan tai jonkun muun tulevan muuallekin kuin Helsinkiin. Kuopio olisi lähinnä minua, joten se olisi hyvä. Yksi kaupunki idästä, yksi lännestä, etelästä ja pohjoisesta. Mutta piirtäjillä ei taida olla aikaa vierailla monessa maassa niin kauan, joten yksi kaupunki pitää vain valita. Täällä se on Helsinki.

-Scrooge McD, the Richest Duck in the World and King of the Klondike-

Vierailija

Rosa on käynyt toisinaan Lahdessa, jossa satun asumaan. On se kuitenkin ikävää, kun piirtäjät käyvät vain tietyissä kaupungeissa.

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010

author="<a href="../../../profiili/kayttaja/62257">Scrooge McD</a>" time="04.12.2012 klo 20:24" kirjoitti:

Ei tämä niin turha topic ole, ukuku. Aiheesta keskustelua, oma topic sille ja se menestyy täällä paremmin kuin Offissa. Joten eiköhän jatketa täällä päin.

-Scrooge McD, the ”Richest” Duck in the World and ”King” of the Klondike-

Aihetta voisi silti laajentaa.

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Kyllähän Don Rosa on esimerkiksi Leppävaaran Sellossa ja Espoon keskuksen Entressessä käynyt. Tai ehkä ulkomaalaiset piirtäjät valitsevat juuri Helsingin, sillä Helsinki on saanut aikamoisen paljon mediahuomiota, kuten tänävuonna World Design Capital-kampanjassa.

Hyvää joulua toivottaen: eharlas

okei...

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Lainaus:

eharlas:

Kyllähän Don Rosa on esimerkiksi Leppävaaran Sellossa ja Espoon keskuksen Entressessä käynyt. Täi ehkä ulkomaalaiset piirtäjät valitsevat juuri Helsingin, sillä Helsinki on saanut aikamoisen paljon mediahuomiota, kuten tänävuonna World Design Capital-kampanjassa.

Hyvää joulua toivottaen: eharlas

Kyllä yleensä, jos Suomeen tai johonkin muuhun kaupunkiin tulee ulkomaalainen vieras, hän tulee käymään Helsingissä.

tuplanolla392

Vierailija

Asun pääkaupunkiseudulla, joten tänne vaan! mutta ymmärrän pointtisi ja voisivathan he käydä useammissa kaupungeissa jos jaksaisivat. Tosin he varmaan tulevat ja lähtevät Helsinki-Vantaan lentokentältä, joten siksi helsinki on heille hyvä kaupunki. Ja järjestetäänhän kirjamessutkin täällä, jossa he usein näyttäytyvät.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat