Ärsyttääkö että Akkarissa on takakannessa melkein aina mainoksia.

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eli ärsyttääkö. Olisi vielä Aku Ankka mainoksia missä mainostetaan uusinta Roope setää, Aku Ankkaa,Iinestä,Sarjisextraa, Iines pokkaria, Minitaskaria,Taskaria,Jumboa, Aku Ankka piirrettyjä. Mutta ei aina mainostetaan jotain High Sgool Musicalia ja W.I.C.Hiä. Ja Nalle Puhia. Kyllä sen ymmärtää että SanomaMagazines haluaa Mainostaa muita lehtejä mutta mua ärsyttää toi. Teitä ei ehkä mutta mua ärsyttää.

Sivut

Kommentit (19)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Allu94 kirjoitti:Kyllä se muakin ärsyttää.Lehden takana on joskus monta sivua mainoksia. Nekin sivut vois olla sarjakuvaa.

Olen tismalleen samaa mieltä Allu.

Vierailija

Kyllä se ehkä vähän ärsyttää, mutta en välitä niistä mainoksista, ellei kyseessä ole joku uusin taskari tai joku muu ankka-aiheinen mainos.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se on ihan ok, että on Akun mainoksia ja se on tämmöstä nykyään että on mainoksia. Mä ymmärrän kyllä, että on viel joku mainos, mutta kyllä noista vois ottaa sen mainoksen pari pois. Mut bisnes on mainoksien takana..

Mut viel enempi ärsyttää nuo mainokset, jotka on niitattu keskiaukemalle kiinni lehteen, nimittäin revin ne irti ja vaikka ne nätisti ottaa niin joskus lehden niittaus kärsii hieman ja se ärsyttää. Ne lehden keskiaukeamalla irrallisina olevat ei sinänsä haittaa, kun ne voi samantein pistää roskikseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat