Politiikka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa keskustellaan yleisesti koko maailman politiikasta. Päätin tehdä tämän huomisten kuntavaalien johdosta ja itseäni aihe kiinnostaa. Siis yleistä keskustelua, mutta mieluiten nyt teemaan liittyen eli kunnallisvaaleista, eli ketä äänestäisitte. Mitä veikkaatte äänestysprosentiksi yms. Kunnallisvaalien jälkeen voitaisiin keskustella Amerikan pressavaaleista.

Kommentit (11)

Vierailija

Sanoppa miksi täällä pitäisi,keskustella niin vakavasta asiasta kuin Politiikka.Eikö tämä sivu ole suunnattu hauskoista asioista juttelulle.Ja suurin osa käyttäjistä on nuoria jotka eivät välttämättä tiedä politiikasta paljoa.

Seuraavaksi tulee varmaan Taudit-topic,Terrorismi-topic tai Sota-topic

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Tämä foorumi on suunnattu asioista keskustelemiselle, ei hauskoista asioista keskustelemiselle. (Ainakin luulisin niin...)

Tiedän, ketä äänestäisin, jos olisi ikää. Harmi, että ei ole. :/

Save me from the dark.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Vai ketä äänestäisitte muka?

Käsittääkseni sitä ei tarvitse kenellekään kertoa, tai perustella.

Ja totta, moni lapsi voisi äänestää ihan sen mukaan, mitä sosiaalisessa mediassa on tullut vastaan, mutta älä yleistä. Mulla olisi ihan selkeä syy ehdokkaani äänestämiseen, vieläpä hyvä, mutta en sitä ala kertoa sitä tuntemattomille.

Vierailija

Minusta kuntavaaleissa voitaisiin kokeilla 16-vuoden äänestys ikää. Äänestysprosentti on jo muutenkin niin alhainen. Seurakuntavaaleissa tätä kokeiltiin ja tulokset olivat hyvät.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Simo Toini?Toivottavasti panee edes asiat järjestykseen.

Itse ei paljoa jostain kumman syystä kiinnosta tämä politiikka.Ja NicoAnkka minusta Taudit,Sota ja Terrorismi topicit olisivat hyödyllisiä.Ainakin jotenkin.

T:Rapcar ja mur kotimaiset

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Nostan tämän ylös siitä syystä, että mulla on vielä sen verran vahva luottamus täällä käyviin ihmisiin, että tähänkin saataisiin käyntiin kunnollinen yleismaailmallinen keskustelu. Se, jos politiikkaa ei ymmärrä, tai se ei jaksa kiinnostaa, ei ole syy siihen etteikö kukaan täällä voisi siitä puhua. Joka tapauksessa, politiikkahan yleisesti ottaen tulee esille monessa asiassa päivittäin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat