Keskustelujen nykyinen taso

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Puliskaa vapaasti!

Täällä voitte puhua Aku Ankan nettisivun keskustelujen nykyisestä tasosta, se kun ei järin hyvä tällä hetkellä ole. Erityisesti tänä vuonna Offissa on valitelttu siitä, että Aku Ankan nettisivujen keskustelujen taso on huonontunut. Joidenkin mielestä kyseessä ovat uudet käyttäjät, jotka eivät osaa vielä käyttäytyä. Tai sitten he eivät edes halua käyttäytyä hyvin, vaan lähettää turhia viestejä tahalteen. Miksi Aku Ankka sivujen taso on huonontunut niin paljon? Mitä asialle voisi tehdä? Voiko sille tehdä mitään? Puliskaa siis vapaasti tästä aiheesta.

En kyllä ole varma, kuuluisiko tämän olla Aku Ankan nettisivut- osiossa, vai Pulinoissa kun tämä on niiden yhdistelmä.. Modet voi lukottaa jos tälläinen topic on jo, tai siirtää AA:n nettisivut- osioon jos tämä kuuluu sinne paremmin kuin tänne Pulinoihin.

Älkää siis valittako keskustelujen tasosta Offissa, vaan täällä.

Entäpä mitkä ovat teidän lempitopicit? Keitä on mielestäsi wanhat kunnon käyttäjät? Olisiko viesteissäsi parantamista? Varsinkin tuota jälkimmäistä kannattaa miettiä kahdesti. Jos parannat omaa keskustelutasoasi, pian kaikki ovat asiallisia. Kannattaa pitää siis huoli vain omista viesteistään, ei muiden. (Mutta varokaa ettei teistä tule asialisteja, älkääkä yrittäkö olla parhaita käyttäjiä, muuten olette entistäkin huonompia!)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (367)

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Kaikki nuo asiasi jotka sanoit ovat täysin totta.Vanhat käyttäjät ovat lopettaneet uusien käyttäjien tulon jälkeen ja uudet käyttäjät lopettavat aina pian jostain kumman syystä uskottavasti siitä että he tekevät yhden hyödyttymän topicin ja se lukitaan ja he suuttuvat siitä ja lopettavat käyntinsä.Vaikka olen uusi täällä pystyn sanomaan nuo sanat.

Joten tälle asialle pitää tehdä jotain!Itsekkin kuitenkin uskon että viesteissäni on parantamisen varaa muun muuassa kirjoitusvirheiten takia.

T:Rapcat ja muut kotimaiset

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Kyllä! Ei siitä tarvitsisi suuttua koska vanhat käyttäjät kuitenkin tietävät että topicin tekijä on uusi AA.fissä. Olen oppinut että ei tarvitse suuttua jos joku valittaa topicista. Minä en ainakaan lopettaisi täällä käymistä vaikka minulle olisi vähän sanottukkin!

Tuplanolla, kuin 007

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Kyllä, keskustelut ovat menossa suoraan alas. Toivottavasti saataisiin nopeasti joku uusi päivitys, koska noin 50% käyttäjistä lähti kesä-heinäkuussa. Vaikka itse olin maaliskuussa tännne päässyt rupattelemaan, voi mut jo laskea wanhaksi käyttäjäksi, vaikka iältä sitä en vielä ole, mutta rekisteröidyin "jo" 5.12.2010. (Mitenkäs minä sen vielä muistan.) Tiedän, että syynä on tämä päivitys.

Esimerkki:

Tammi-maaliskuu: Käyttäjiä noin 60

Maalis-kesäkuu: Käyttäjiä noin 65

Kesä-elokuu: Käyttäjiä noin 40

Elokuu-nyt: Käyttäjiä noin 15

En usko, että uudet käyttäjät ovat "jyränneet" vanhat, vain päivitys.

En kyllä usko, että ihan ainakaan heti itse lähtisin täältä, vaikka tupu, hupu, lupu & rupu arvioi keväällä, että ainakin pari vuotta täällä olen vielä.

Se on itsestäni kiinni.

Don't waste your time, or time will waste you

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
jesu02

Kyllä, keskustelut ovat menossa suoraan alas. Toivottavasti saataisiin nopeasti joku uusi päivitys, koska noin 50% käyttäjistä lähti kesä-heinäkuussa. Vaikka itse olin maaliskuussa tännne päässyt rupattelemaan, voi mut jo laskea wanhaksi käyttäjäksi, vaikka iältä sitä en vielä ole, mutta rekisteröidyin "jo" 5.12.2010. (Mitenkäs minä sen vielä muistan.) Tiedän, että syynä on tämä päivitys.

Esimerkki:

Tammi-maaliskuu: Käyttäjiä noin 60

Maalis-kesäkuu: Käyttäjiä noin 65

Kesä-elokuu: Käyttäjiä noin 40

Elokuu-nyt: Käyttäjiä noin 15

En usko, että uudet käyttäjät ovat "jyränneet" vanhat, vain päivitys.

50% lähti tosiaan.Heistä moni olivat kokeneita.Miksiköhän moni lähti uudistuksien aikoihin?Uudetkin käyttäjät ovat kuulemma saaneet wanhat lopettamaan.Kuulin tuon Kalamieheltä joka kertoi miksi oli lopettanut näillä sivuilla käymisen.

T:Rapcat ja muut kotimaiset

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

En itse ole sitä mieltä, että vanhat lähtivät uusien takia, varmaan he eivät osanneet käyttää tätä uutta sivustoa.

Rapkissa voi lukea offin pari ekaa sivua, jotta ymmärtää, kuinka paljon niitä käyttäjiä oikein oli "silloin".

Don't waste your time, or time will waste you

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Keskustelujen nykyinen taso on huonontunut. Yhä useampi lopettaa järjettömien viestien ansiosta jotka tulevat uusilta käyttäjiltä.

Tuplanolla, kuin 007

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kyllä vanhat käyttäjät tätä osasivat käyttää, mutta heidän mielestä vanhat sivut olivat parempia. Ehkäpä noin 50 prosenttia jäi, ja 50 prosenttia lähti. 70 prosenttia lähteneistä lähti uusien sivujen takia, 20 prosenttia uusien käyttäjien takia, ja loput 10 prosenttia muuten vain. Tuo oli vain arvio.

Tässä kaksikymmentä erittäin legendaarista käyttäjää:

Sami-96

Vaa_ri

RoopeAnkka12

Donald-91

siru02

"Hiidenkirnu"

_wonderlust_

AkeMake

Rosa4thwein ( Tai jotain sinne päin se nimi oli. Sama tyyppi, joka keksi Offin!)

Aku Vankkis

Kirja

Mr Roope Ankka

One Piece

jonikuusysi

Kia K

Veli Huilu

Mattiii

Akuhullu97

djlordi

Salwer1st/

30 prosenttia noista legendaarisista käyttäjistä käy täällä yhä, mutta 70 prosenttia on lopettanut.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Motogee
Seuraa 
Liittynyt21.7.2010
pedro01

Uudet käyttäjät voisivat panostaa enemmän viestien laatuun.

-Message number 127-

Tuoko on sitten sinun mielestä laadukas ja keskustelua edistävä viesti?

Ei. Kaikki on kielletty.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ja kyllähän se niin on, että noita "vanhoja hyviä" aikoja on ihan reilusti liioiteltu. Ihan yhtä lailla silloinkin oli spämmäreitä, okei, oli myös joitakin erinomaisia käyttäjiä, mutta kyllä kai nyt jokainen tajuaa, ettei keskustelupalsta voi olla kaikki kaikessa, elämässä on tärkeämpiäkin asioita, enkä oikein jaksa uskoa uusien käyttäjien tai uudistustenkaan olevan se suurin syy hyvien käyttäjien häipymiseen. Kyllä jokaisella on ne omat syynsä siihen ja uskon, että ne syyt eivät liity juurikaan muihin käyttäjiin tai niihin uudistuksiin.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat