Julkaisuja tulee aina lisää.

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eka tuli Akkarin ja takarin ja Roope sedän jälkeen Ankantekijät,Ankalliskirjasto,Satasivuiset, Iines pokkari,Minitaskari, Taikaviitta lehti. Miten kukaan voi ostaa noi kaikki. Menee kyllä sellaisen unelma pieleen jonka unelma on saada kaikki Ankka-julkaisut. Kun eihän kukaan voi ostaa noita kaikkia. Mua se ei paljoa haittaa mutta kyllä alkaa tulla huono mieli ajatella sellasia joilla oli toi unelma. Eli eikö noita julkaisuja ala olemaan Riittävästi.

Kommentit (13)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Eka tuli Akkarin ja takarin ja Roope sedän jälkeen Ankantekijät,Ankalliskirjasto,Satasivuiset, Iines pokkari,Minitaskari, Taikaviitta lehti. Miten kukaan voi ostaa noi kaikki. Menee kyllä sellaisen unelma pieleen jonka unelma on saada kaikki Ankka-julkaisut. Kun eihän kukaan voi ostaa noita kaikkia. Mua se ei paljoa haittaa mutta kyllä alkaa tulla huono mieli ajatella sellasia joilla oli toi unelma. Eli eikö noita julkaisuja ala olemaan Riittävästi.

Ihan samaa mieltä.

Vierailija

Ei Taikaviitta lehtiä tule enää.

Ne lopetettiin jo monta vuotta sitten.

Italiassakin Taikaviitta lehden päätösnumerokin tuli vuonna 2005, jota tosin seurasi vielä yksi saaga,PK Reloaded, jossa julkaistiin ensimmäinen saaga uudelleen alusta. Ja sekin on jo loppunut.

(mulla on niitä lehtiä yhteensä 57. Kaikki 14 suomeen tullutta, 3 enkun kielistä, 23 italian kielistä ja 17 ruotsin kielistä)

Vierailija

No ei minua erityisesti haittaa, vaikka en kaikkia Aku-julkaisuja saisikaan omistukseeni, sillä se ei ole edes tavoitteeni. Minusta kannattaa valita joku osa-alue, kuten taskukirjat tai Aku Ankka-lehdet ja kerätä niitä niin paljon kun voi....

Vierailija

Ankkarock, unohdit vielä kaiken maailman karusellit, erikoisnumerot, teemat, Iines-lehdet yms.jne. Ei tuo nyt niin kamalaa voi olla. Voi uskomatonkin asia muuttua todeksi, jos vain jaksaa keräillä.

Vierailija

Julkaisuja tulee aina lisää....no niinpä, mihkä me oikeen joudutaan? Hullux tulee, meinaan ku kaikki pitäis saaha! :D :D

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hei!

Pkntyttöystävä:Anteeksi kauhean kauheasti tylyt puheeni!

Olin todella typerys kun tuollaista kirjoitin!

Anteeksi!!

Karhukelmi (Karhula??), se on kamalaa sellaiselle, joka välittää Aku Ankasta!

PS. Minä välitän Aku Ankasta.

:D

Vierailija

PKntyttöystävä kirjoitti:Ei Taikaviitta lehtiä tule enää.<br />

Ne lopetettiin jo monta vuotta sitten.<br />

Italiassakin Taikaviitta lehden päätösnumerokin tuli vuonna 2005, jota tosin seurasi vielä yksi saaga,PK Reloaded, jossa julkaistiin ensimmäinen saaga uudelleen alusta. Ja sekin on jo loppunut.<br />

(mulla on niitä lehtiä yhteensä 57. Kaikki 14 suomeen tullutta, 3 enkun kielistä, 23 italian kielistä ja 17 ruotsin kielistä)

Ja haluan saada niitä vielä paaaaaljon lisää.

Vierailija

Eihän tarkoita, että sitä tulisi vaan hän tarkoittaa, että sitä on mahdoton... Että on vaikea selittää... En osaa selittää...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

PKntyttöystävä kirjoitti:Ei Taikaviitta lehtiä tule enää.<br />

Ne lopetettiin jo monta vuotta sitten.<br />

Italiassakin Taikaviitta lehden päätösnumerokin tuli vuonna 2005, jota tosin seurasi vielä yksi saaga,PK Reloaded, jossa julkaistiin ensimmäinen saaga uudelleen alusta. Ja sekin on jo loppunut.<br />

Ei millään pahalla,mutta mulla on noita paljooon eneemmään kuin sulla. Ja tarkoitin että ne on tullut jo. Mitä luulet että tarkoittaa eka tuli kaikkea ja vieläkin tulee lisää julkaisuja. Kannattaisi opetella lukemaan kunnolla!

Vierailija

Onhan niitä paljon, ja ei juuri kukaan varmaan patsi aikuinen pysty hankkimaan jokaista uutta julkaisua, sillä niitähän tulee vuodessa kaameasti kn ajattelee että tulee 12 taskaria, n. 3 teemaa, 52 lehtee, Ropsuja 12, Iineksiikin taitaa tulla 12, mini-taskareita n. 4 ja paljon muita kovakantisia, niin ettei niihin vaan rahat riitä tavallisella taviksella. Mutta koska en hanki kaikkia uusia julkaisuja, niin aloitan usein jonkin uuden julkaisun keräämisen kuten aloitin Mini-taskarin kun sellainen alkaa ilmestyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat