Syitä miksi Roope Ankka ei ole naimisissa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo jo melkein kaiken paitsi säännöt.SÄÄNNÖT JOTKA KAIKKIEN PITÄÄ LUKEA: käyttäjät saavat kertoa kysyä keksiä syitä miksi Roope Ankka ei ole naimisissa. Sanottakoon vielä että viestin tulee ensimmäiseksi sana Tieto Keksitty tai Kysymys

Tieto=Tieto Joka on poimittu tarinasta tai muuten varmistettu tieto

Keksitty=Itse keksitty syy miksi Roope Ankka ei ole naimisissa

Kysymys= kysymyksiä aiheeseen liittyen

Pieni vitsailu ei haittaa

mutta muuten VAIN ASIALLISIA KOMMENTTEJA

ps.Muutoksia sääntöihin Saa ehdottaa

Kommentit (13)

Vierailija

Tieto: Eka syy olkoot että Roope oli nuoruudessaan pelannut peliä nimeltä musta morsian se kuka oli pisimpään naimattomana voitti taannoin annetun panoksen

Vierailija
ukuku

Tieto: tietäkää se, että tämän keskustelun olisi voinut tunkea johonkin laajempaankin keskusteluun.

pysy asiassa

Vierailija
futis duck
ukuku

Tieto: tietäkää se, että tämän keskustelun olisi voinut tunkea johonkin laajempaankin keskusteluun.

pysy asiassa lue säännöt ja kommentoi aihetta

Vierailija

älkää nyt kiusatko toista. mutta onhan se totta että tämä on vähän... nooh... ei niin tärkeä aihe. Mutta oma syyni siihen miksi roope ei ole naimisissa on se että kukaan ei voi olla kultu kimallus ja roope ei saanut häntä.

(okei tämä on täysin turha topic, ei millään pahalla)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
futis duck
TouhuAku6

Lukkoon pitäisi mennä.

miksi

Juuri sen takia että tämmönen topic on jo.Ja emppuT on oikeasti. Sori,huono topic. 

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Sori, emppuT on oikeassa tarkoian.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
TouhuAku6

Sori, emppuT on oikeassa tarkoian.

Äh ,tarkoitan tarkoitan.Sori triplat.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
futis duck

Tieto: Eka syy olkoot että Roope oli nuoruudessaan pelannut peliä nimeltä musta morsian se kuka oli pisimpään naimattomana voitti taannoin annetun panoksen

Jep. Roope pitää vain Kultusta ja rahasta.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
tuplanolla392

Nuo säännöt...

Roopelle ei sovi nainen.

Turha topic.

Jep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat