Mikä on parasta akuankka.fi:ssä?

Seuraa 
Liittynyt7.12.2012

Tää on tälläne topic jossa voi kertoo mikä on parasta täällä akuankka.fi:ssä.

Mä alotan.Parasta akuankka.fi:ssä on keskustelut.Jos tälläne on jo nii pistäkää lukkoo.

Kommentit (10)

Vierailija

( ekat peukut for KaukoJulma and alaspäin for ankkaetsivä by Jac )

Parasta akuankka.fi:ssä on (minä of course, okei, ei) ne lukuisat ihmiset jotka jaksavat olla täällä keskustelukaverina (miinus parisataa böstördii).

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

olin jo vastaamassa että käyttäjät mutta tajusinkin et kaikki mahtavat ihmiset on lopettannu tääl käymisen... mut juu aa.fis varmaan parasta se et tääl saa hyvin tapettuu aikaa jos on tylsää

Vierailija

A. Ankka Fi.n parhaita puolia on esimerkiksi Pelit & Puuhat, niissä on välillä kiva viettää aikaa kun ei kiinnosta pelata pelikoneella tai jumputtaa netin jänniä strategiapelejä. 

Keskusteluista pidän myös erittäin paljon, mutta harmikseni huomasin että täällä vastailevien ja kirjoittelevien määrä on vähentynyt.

ZeroZeroSeven
Seuraa 
Liittynyt3.12.2012
Peltisiipikrokotiili

A. Ankka Fi.n parhaita puolia on esimerkiksi Pelit & Puuhat, niissä on välillä kiva viettää aikaa kun ei kiinnosta pelata pelikoneella tai jumputtaa netin jänniä strategiapelejä. 

Keskusteluista pidän myös erittäin paljon, mutta harmikseni huomasin että täällä vastailevien ja kirjoittelevien määrä on vähentynyt.

Oletkos uus käyttäjä? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat