Edellinen random?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jees, eli, onko edellinen sinusta random (tuntematon jne.). En jaksanut tällä kertaa etsiä, että onko tällainen jo, mutta kyllä mullakin on oikeus tehdä liukuhihnatopiceja kun näitä nyt on taas ilmestynyt uusien käyttäjien myötä...

Eli se joka kirjoittaa tänne ensimmäisenä sanoo olenko hänen mielestään tunnettu/tuntematon. Ja ne jotka eivät kestä sitä auta armias hirveää sydänkipua siitä, että joku sanoo sinua randomiksi, voi jättää vastaamatta.

Ja älkää kts aukoko päätänne jos on tarpeeton topic/jos on tällainen jo. Mödet laittaa lukkoon jos siltä tuntuu. Mutta siis, mä taidan olla kuitenkin -09 rekisteröityneenä käyttäjänä aika random? 

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Katsos, uudet topicit toimii. Mukavaahan se. Mutta ukuku on uusi käyttäjä (?), mutta silti ei ole viimeisimpien aktiivisuudenpuuskien takia jäänyt unholaan, joten sanoisin, että uudeksi käyttäjäksi (?) melko keskivertaisesti tiedän tyypin.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Raha Reiskahan on tosi uusi, mutta kyllä olen hänen viestejään nähnyt paljon. RR 01 tykkää näemmä myös nostella vanhoja topiceja ylös. :)

Eli väittäisin häntä, ainakin omalta osaltani tunnetuksi.

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Ei Valdonado minulle ole tuntematon. Näen paljon hänen viestejään foorumilla. Äsh... Vaikea tilanne. Valdonado... olet mielestäni melkein suosittu. :) Entä minä?

okei...

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Jaah... sanoisin että tuntematon. Olet ollut täällä, ööh, kauan? Olen nähnyt sinut hyvin usein.

Tässä tulee kuitenkin vastaan se raja, etten ole koskaan käynyt keskustelua kanssasi. Oikeastaan en ole edes puhunut sinulle tai kommentoinut viesteihisi.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Lucar ompi jo aika "vanha"  käyttäjä, ollut täällä vissiinkin vuoden ja kyllä, olen keskustelun hänen kanssaan PALJON.

-TF-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat