Formula-tarinat ja nimiväännökset

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Etsin formula tarinoita ja 2002 julkastiin jossain numeroissa. Eli kertoisitteko mitkä numerot ne oli nimittäin divarista löytyy ja jos löytyy muita formula tarinoita niin valppaana ollaan. Lähettäkää viestejä. Ja tossa lukee nimiväännökset. Keksikää vuoden 2012 Formula 1 talleille nimiväännöksiä ja jos halutte niin myös kuskeille. Siis vuodelta 2012.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Kommentit (8)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Verrari: Fernanto Anklonso, Vilppu Mössö.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Plootus

Rimi Käikkönen

Roni Kroisantti

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

No noista formulatarinoista, niin tosiaan Flemming Anderssen on piirtänyt muistaakseni 7 osaisen formulatarinan joka julkaistiin vuoden 2002 alkupuolen Akkareissa.

Yksi, muistaakseni Giorgio Cavazzanon piirtämä formulatarina on julkaistu AATK 115 Akun nuorallatanssissa, ja samainen tarina löytyy myös Teemanumero 28 Urku Auki-taskarista.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Helppo homma nuo on inducksista löytää. Kannattaa käyttää inducksia hyväksi, jos on jokin tietty tarina hukassa, mutta tietää jotakin tuntomerkkejä siitä eli julkaisuvuoden ainakin lähes oikein, esiintyviä hahmoja tai tarinan tekijän.

Tuo formulasarja tosiaan on ilmestynyt Akkarin sivuilla seuraavissa numeroissa:

Australian ihme (10/2002)
Hilavitkutinjahti (14/2002)
Piinkova osakilpa (24/2002)
Vaikeuksia varikolla (31/2002)
Ratakettu hakoteillä (38/2002)
Viimeinen tankkaus (41/2002)

Nimiväännöksiä voi laittaa sille kuuluvaan topiciin eli siellä jatkuu niitten laittaminen. Tämä topic menee lukkoon turhana.

http://www.akuankka.fi/keskustelu/27388/ketju/keksi_nimivaannos

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat