PAINA!!!

Seuraa 
Liittynyt1.12.2012

Otsikko ei paljoo kerro, mut kiitti ku painoit! Onks teidän mielest aku ankka vähän enemmä poikien lehti?? ( oon tyttö) Mun mielest ei!!!?? Ideoi uusiin hahmoihin aku ankkaan? Ja tykätkää jos haluutte:)

Kommentit (14)

Vierailija

Poikien? No jaa, en kyl tiedä. Ehkä Akkari puree enemmän poikiin, mutta tiedän esimerkiksi omalta luokaltanikin yhden tytön, joka ainakin pitkään luki Aku Ankkaa. Että ei se nyt mitenkään "vain" poikien lehti ole.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Meidän luokassa on akkareita ja tytötkin lukee niitä. Oon hullupollan kanssa samaa mieltä.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Vierailija
hullupolla

Ihan turha topic!Laita tämmöst vaik off-topiciin!

Toi oli kyl mun mielest törkeetä...  Kyl kaikki saa laittaa mitä haluu ja

semmoseks tää onki laitettu tää keskustelu juttu et saa kysyy

ja sanoo kaikkee mitä tulee mieleen. Ei erikseen tarvii kyllä sanoa tommottin ..:)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Anskuliini1
hullupolla

Ihan turha topic!Laita tämmöst vaik off-topiciin!

Toi oli kyl mun mielest törkeetä...  Kyl kaikki saa laittaa mitä haluu ja

semmoseks tää onki laitettu tää keskustelu juttu et saa kysyy

ja sanoo kaikkee mitä tulee mieleen. Ei erikseen tarvii kyllä sanoa tommottin ..:)

Hullupollan viesti oli turha, koska ensinnäkin hän neuvo täysin väärin, tämä ei liity mitenkään offiin. Toisekseen tuollainen varamodeilu on kiellettyä, ei kuulu rivikäyttäjille ollenkaan tuollainen homma.

Tähän viestiin pitää kuitenkin puuttua, koska oikeasti teidän ajatus ei nyt ole ihan oikea tässä topicin teossa. Te teette nyt hirveällä tahdilla topiceja, vaikka se ei todellakaan ole tarkoitus. Topiceja tehdään harkiten ja ennen sitä katsellaan vähän onko aiheesta topicia tai onko sitä topicia ylipäätänsä järkevää tehdä. Te lisäätte turhilla topiceilla vain meidän moderaattoreiden työtä, koska on meidän velvollisuus pitää keskustelu siistinä. Teidän turhat topicit, joista on jo topic, ne voisi sisällyttää johonkin laajempaan aiheeseen, ne ovat väärässä osiossa tai niitten otsikko on asiaa kuvailematon, vain lisäävät meidän työtä.

Ei keskustelufoorumilla kuulu kirjoittaa miten sattuu tai mitä tahtoo. On täälläkin sääntönsä, joita täytyy noudattaa.

Nyt kuvaavampaa otsikkoa tekemään tai jaat vaikkapa tämän topicin aiheet moneen eri topiciin. Tämä menee kuitenkin lukkoon tuon otsikon takia.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat