Paina vaan :)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi! Mitä mieltä olette pitäisikö olla enemmän Aku Ankassa pelottavia tarinoita esim jos nyt Iines kidnapattais? Mun mielest se olis hyvä idea :)

Entä te? Ja jos ette tykänny ni ei sit tarvii mollata ...:)

Kommentit (7)

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Kyllähän tuontyyppisiäkin tarinoita on ollut, joten mielestäni se ei ainakaan haittaisi, jos sellaisia olisi lisää.

Sanoisin, että niin ja näin.

Hyvää joulua toivottaen: eharlas

okei...

Vierailija

nii pitäis olla paljon pelottavempii tarinoit esim et akun luullaan kuolleen jossain kummituskartanossa ja sit roope ja pojat menee tutkii sitä ja sit siel on paljon ansoi ja aaveita.

Vierailija
hoe

nii pitäis olla paljon pelottavempii tarinoit esim et akun luullaan kuolleen jossain kummituskartanossa ja sit roope ja pojat menee tutkii sitä ja sit siel on paljon ansoi ja aaveita.

Juu, se olis hyvä :)

Vierailija

Mistä tiedän että täällä on useampi tämän nimisiä topiceja. Nyt lopetatte "paina"- topicien teon ja otatte itseänne niskasta kiinni.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Jac

Mistä tiedän että täällä on useampi tämän nimisiä topiceja. Nyt lopetatte "paina"- topicien teon ja otatte itseänne niskasta kiinni.

Tämä! Otsikon kuuluu olla topicin ideaa kuvaava ja kertoa, mistä topicissa olisi tarkoitus keskustella. Paina ja hymiöt (hymiöitä ei ikinä otsikkoon!) ei kerro yhtään mitään ja myöhemmin tämä topic olisi vaikea löytää, vaikka idea topicissa olisi oikeasti kuinka hyvä tahansa. Pientä vaivaa, tämänkin topicin otsikko olisi yhtä lailla voinut olla "Enemmän pelottavia tarinoita Akkariin?

Lisäksi tämä on väärässä osiossa, tämä ei suinkaan kuulu hahmoihin vaan julkaisut osioon! Mene aina ensin siihen osioon, johon topic kuuluu ja vasta sitten paina sitä "aloita uusi keskustelu" -nappia. :) Näin topicit menee oikeaan osioon eikä niitä tarvitse modejen alkaa siirtelemään ja topicisi löytyykin helpommin oikeasta asiayhteydestä.

Kuvaavampaa otsikkoa siis kehiin ja topic pystyyn oikeassa osiossa, ei siinä muuta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat