Kinect;)

Seuraa 
Liittynyt1.12.2012

Moii;) Kaikille jotka omistavat kinectin, on aikomassa hankkia tai vihaavat kinectiä, TÄNNE KESKUSTELEMAAN:)!!!

Eli: Jos omistat kinectin ( mulla on ) mitä pelejä omistat ja mikä on lempipelisi? Ja jos on jotain vikaa niin mitä!? Jos aiot hankkia niin voin kertoo jotain tietoi tai jotain...:) Ja jos vihaat niin kerro miksi ja mikä on vikana!

KAIKKI JUTUT TERVETULOA:) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentit (7)

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Jaa... En ainakaan heti aikoisi hankkia XBOX Kinectiä, koska meillä on jo ihan hyvä Playstation 3.

Ps. Tällaiset kannattaisi laittaa Pelit-topiciin.

eharlas

okei...

Vierailija
eharlas

Jaa... En ainakaan heti aikoisi hankkia XBOX Kinectiä, koska meillä on jo ihan hyvä Playstation 3.

Ps. Tällaiset kannattaisi laittaa Pelit-topiciin.

eharlas

Noo.. kaikille sattuu virheitä:)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
eharlas

Nelsuliini, hän tarkoitti Pelit-nimistä topicia (topic = aihe). Eli siis tämän olisi voinut esittää linkin osoittamassa topicissa.

Näin juuri. Pelit ja leikit osiossa kuuluu olla sellaisia topiceja, joissa voi leikkiä tai pelata jotakin. Pulinoihin kuuluu juuri tälläiset pelikoneet ja niiden pelit. Nämä vain kuuluisi laittaa yhteen ja samaan topiciin eli pelit-topiciin, joka edellä linkattiin. Sinne siis jatkossa keskustelu tästä aiheesta.

Otsikkoon ei kannata laittaa hymiöitä, koska ne ovat täysin turhia siinä eivätkä edes näytä hienoilta. ISOLLA kirjoittamasi kohdat kannattaa korvata noilla tekstin työkaluilla eli korostamalla jotakin osaa tekstistä. Nuo saa helposti painamalla jotakin noista alhaalta löytyvistä napeista ja sitten ne saa pois kunhan painaa uudelleen samaista nappia. :) Huutomerkkejäkään ei tarvitse käyttää yhtä enempää, suuri määrä näyttää vain erittäin tyhmälle eikä saa viestiäsi näyttämään kovinkaan hyvälle.

Tämä keskustelu jatkukoon pelit-topicissa:

http://www.akuankka.fi/keskustelu/13833/ketju/pelit

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat