Lempi piirtäjäsi ;)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on sun lempi piirtäjä? :) Kommentoi kuka ja miksi juuri hän :D

Itse pidän YLIVOIMAISESTI eniten Don Rosasta;koska hänen piirroksensa onvat hauskat ja elävät sekä käsikirjoitukset on hauskoja ja kauheen hyvii :D

Kommentit (4)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Muistetaanpas taas se pieni vaiva eli katsoa ennen kuin alkaa tekemään uutta keskustelua olisiko se jo aiemmin tehty! Tästäkin aiheesta on jo topic eli keskustelu, joten uutta ei olisi suinkaan tarvinnut tehdä. Pientä malttia nyt peliin. :) Tuossa topicia aloittaessa pitää myös muistaa mennä juuri siihen osioon (hahmot, tekijät jne...), johon se keskustelu kuuluu, ja vasta sen jälkeen painaa "aloita uusi keskutelu" -nappia. Nää kaikki asiat helpottavat moden töitä eikä kyse ole todellakaan aloittajalla suuresta vaivasta. Tämänkin aiheen alkuperäinen topic löytyy oman osionsa etusivulta!

Otsikkoon ei muuten kannata lisätä hymiötä, se on huomattavan paljon siistimpi ilman sitä. Avausviesti on kyllä hyvä uudelta käyttäjältä, löytyy jopa se perustelu vaatimus ja oma esimerkki tähän. Hienoa! Se, mikä avausviestissä on vikaa on se, että se on kirjoitettu kokonaan tekstin työkaluilla, joita ei tarvitse käyttää kuin joissakin kohtia tekstiä, joissa jotakin tiettyä osaa haluaa korostaa eli haluaa muiden huomaavan sen tietyn asian siitä viestistä erityisen hyvin.

Tämä jatkuu aiemmin tehdyssä topicissa:

http://www.akuankka.fi/keskustelu/62/ketju/paras_piirtaja

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat