ATM(Ankka Tourkiertue Mestariajajat)

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Tiedätte varmaan DTMn. Tämä on siitä ankallisversio. Kahdeksan tiimiä kisaa yksilömestaruudesta ja tallimestaruudesta. Jokaisessa tallissa on kaksi kuljettajaa.

Tallit ovat:

AMG Mercedes

Ankallispankki AMG Mercedes

Audi Sport Team

Futurecom TME

BMW Racing Team

Team Rosberg Audi

Roope Ankan Motorsport

Kroisos Pennosen Motorsport

Kisoja on 8 ja ne ajataan eri maissa.

1. Iso-Britannia

2.Viro

3.Espanja

4.Italia

5.Ranska

6.Australia

7.Saksa

8.Vatikaani

Pisteet menee samalla lailla kuin formuloissa.

Ilmoittautumislomake

Nimi

Ikä

Kansallisuus

Aiempi kokemus

Talli

Kilpailu alkaa 1.1.2013

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Sivut

Kommentit (19)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Mcaku1

miks teet näit on jo liikaa

Teki yhtäkkii mieli tehä. Tekihän tänään tuplanolla 362(vai mikä se numerosarja olikaan) Auto & Car- kisan, HessuHopoHopolasta ATCCn eilen ja sä Hyttys kisan. On rumaa hakkua. Miks ei voitais keskittyä kisaan eikä hakkumiseen niin kaikki ovat tyytyväisisiä. Joten olisin tyytyväinen jos liittyisit tähän niin mä liityn Hyttys kisaan.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Onko sitten pakko matkia jos toiset tekevät ajokisan?Saanko ihmetellä.Muttenkin tämä on jo kolmas autokilpailus ja eikö se jo riitä?

T:Rapcat ja muut kotimaiset

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Oli vaiva tehä tämä joten miks sä alapeukutat?

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Rapkissa

Onko sitten pakko matkia jos toiset tekevät ajokisan?Saanko ihmetellä.Muttenkin tämä on jo kolmas autokilpailus ja eikö se jo riitä?

Joo en tee enempää. Yheksäs komentti oli Mcakulle. Ei sulle Rapkissa.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Rapkissa

Olihan Auto & Car tuplanollan kolmas. Ei dissata toisiamme vaan kisataan!

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Okei. Kisa alkaa 6.12. Liittykää koska kirjaudun ulos tältä päivältä.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Mcaku1

Nimi:Tuiki Tuntematon

ikä:18

Kansallisuus:Ruotti

Ei aienpaa kokemusta

Talli:kroisos pennosen motorsport

Kiitos Mcaku1

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
tuplanolla392

Nimi: Cheek

Ikä: 31

Kansallisuus: Suomi

Aiempi kokemus: Hyvä ajaja.

Talli: AMG Mercedes

Laita kuskille vielä sukunimi.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Lisää kuskeja!

Kuskit:

Tuiki Tuntematon SWE Kroisos Pennonen Motorsport

Jare Henrik "Cheek" Tiihonen(käykö?) FIN AMG Mercedes

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat