Hyttys Kisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämä on sellainen missä voi keksiä oman hyttysen millä kisataa ympäri maailmaa hyttyselle saa erikois juttuja ekan kauden jälkeen ellei saa 150 pistettä erikois jutut on turbo ja isommat siivet myöhemmin keksin lisää

ILMOTTAUTUMISLOMAKE

Nimi:

Väri:

Kisat on

Suomen kisat

Kauppa 3 kertaa ympäri

Lato 2 kertaa ympäri

Italia

Roomasta Milanoo kestää kaksi päivää

Espanja

Jalkapallokentän ympäri 4 kertaa ympäri

Barcelonan stadionilta Porttugalin Portton kentälle Kestaa 2 päivää

Pisteet

1 25p

2 20p

3 18p

4 15p

5 13p

6 11p

7 8

8 6p

9 3p

10 1p

2 Päivää kestävistä kisoista

1 50p

2 25p

3 20p

4 18p

5 15p

6 12p

7 9p

8 6p

9 3p

10 1p

ilmottautuminen loppuu 10.1

Kommentit (12)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

No jos ATM on surkee niin tääkin on. Sori tästä kommentista.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Mcaku1

pää kiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!11

Meeppäs ATMään. Tein sulle hyvän kommentin. Jos liityt siihen mä liityn tähä. Onhan tääki samanlainen kuin muut mutta ei haukuta toisiamme vaan ollaan iloisin mielin.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Rapkissa

Hei haloo!Saanko ihmetellä kuka haluaisi tehdä hyttyshahmon joka sitten taatusti liiskattais matkan aikana.

T:Rapcat ja muut kotimaiset

No joo onhan se niinkin.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Nimi:Joku

Väri:Punainen ja vihreä.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat