Arvaa kuka käyttäjä?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Väärässä osiossa ja lisäksi topicia kuvaamattomalla otsikolla varustettu topic sai tulla tiensä päähän, kun ei noita työkaluja ole, jolla tuota pystyisi paremmaksi tekemään. Täällä siis jatkuu käyttäjien arvailu.

Linkki vielä siihen vanhaan topiciin: http://www.akuankka.fi/keskustelu/18489/ketju/ystavanpaiva_peli

Idea on siis monista topiceista tuttu järjestelmä eli toinen kysyy ja seuraava vastaa. Täytyy kuvailla jotakin tämän sivuston henkilöä joillakin adjektiiveilla tai sitten jollakin muulla keinoilla, kuten jollakin asialla, jota hän on sivuilla tehnyt mieleenpainuvasti tai kertonut itsestään Offissa tms. Seuraava koittaa arvata tätä ja laittaa samaan viestiin seuraavan arvoituksen. Mikäli arvoitukseesi vastataan väärin niin sen voit laittaa taas  seuraavalla kerralla uudestaan, josko silloin saataisi oikea vastaus. :) Toki voi myös seuraavalla kerralla lisätä vihjeitä arvoitukseen.

Niin ja jos et tiedä vastausta niin jätä vastaamatta, koska joku muu voi hyvin tietää vastauksen. Sovitaan kuitenkin, että jos ei viikon kuluessa kukaan tiedä vastausta, etkä sinä vastausta tietäisi, vaikka topiciin haluaisit vastata niin kysymyksen voi ohittaa ja laittaa uutta kehiin.

Tästä lähtee ensimmäinen:

Kuka on tämä käyttäjä, joka aloitti alunperin putous nimisen leikin tällä sivustolla?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Kommentit (44)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Rapkissa

Kuka on lähettänyt AA.Fiin pisimmän viestin?

Tämä kysymys on edelleen auki, koska Valdo arvasi väärin. Sitäkin saa siis arvailla myös tässä ja Rapkissa voi sen kysyä uudelleenkin seuraavalla kerralla.

Putouksen ensimmäisen kauden voitti Kammoli.

Kuka on tämä käyttäjä, joka pyöri näillä sivuilla vuonna 2009, hänen nimimerkkinsä voisi olla joko kissan nimi tai sitten se voi myös tarkoittaa viivaa synonyyminä. Käyttäjällä on orava profiilikuvana. Kuka hän siis on?

Vierailija

Viiru veikkaan minä.

Kuka on tämä käyttäjä, joka pitää Putouksen juhlakautta? Hänen etunimensä on sama kuin Keke Rosbergin pojan.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Undercoverin vastaus on Mikael McDonald, ja pisimmän viestin on kirjoittanut Kirja Salwerin viestiketjuun.

Seuraava kysymys:

Kuka on luonut topicit "pelit" ja "kännykät"?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pokotinhan se. :)

Kuka on tämä käyttäjä, joka pyöri sivuilla vuonna 2009, kirjoitti melko sekavasti alkujaan eikä näin hänen viesteistään kunnolla selvää saanut. Tämä käyttäjä kuitenkin oli aktiivinen ja aloitti aikanaan suosituksi tulevan tavan leikeissä eli ensimmäinen kysyy ja seuraava vastaa -tyylin. Topicin nimi on kirjoitettu isolla.

Lisävihjeinä käyttäjän profiilikuvassa on Aku ja hänen nimimerkkinsä alkaa S-kirjaimella.

Kuka onkaan siis kyseessä? Vai muistaako kukaan tälläistä? :) Rohkeasti saa heittää ehdotuksia!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat