Ajoneuvokilpailut

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akkarin sivuilla yhdeksi suosituksi ideaksi pelit ja leikit-osiossa nousi kilpailusysteemi, jossa käyttäjät kilpailevat keskenään erinäisillä ajoneuvoilla, maalla, vedessä tai ilmassa. Samankaltaisten kisojen määrän noustessa sekä monen käyttäjän kyllästyessä niiden määrään, on päätetty tehdä tälle asialle jotakin.

Vuoden 2013 ensimmäisestä päivästä lähtien näissä kisatyypeissä noudatetaan roolipeleissäkin hyväksi todettua systeemiä eli jatkossa on auki vain yksi vastaava kilpailu, joka kestää tietyn ajan. Tätä systeemiä aloittaessa tämä kilpailun kestoaika on kaksi kuukautta, mutta sitä voidaan liikuttaa suuntaan tai toiseen, jos siihen nähdään tarvetta.

Autokilpailun (tai muun vastaavanlaisen) vetäjäksi voi ilmoittautua tähän topiciin. Ensimmäisenä ilmoittautunut pääsee aloittamaan uuden kilpailun heti 1.1.2013. Suosittelen miettimään idean kunnolla omaa vuoroaan odotellessa, tarkoin mietityt säännöt ja muut asiat tekevät kilpailustasi huomattavasti mielenkiintoisemman ja näin saat varmasti mukaan enemmän innokkaita kisaajia. Kilpailu voi siis tapahtua joko maassa, vedessä tai ilmassa.

Jatkossa tätä systeemiä rikkovat autokilpailujen kaltaiset topicit tullaan lukottamaan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Kommentit (69)

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
ZeroZeroSeven

Ps: Onko kisan pakko liittyä ajoneuvoihin?

Onhan sen pakko olla ajoneuvo kilpailu.

Vuoro varaukseen vaan.

2013 Tammikuu: ZeroZeroSeven

2013 Maaliskuu: Rapkissa

T;Rapcat ja muut kotimaiset

ZeroZeroSeven
Seuraa 
Liittynyt3.12.2012
Rapkissa
ZeroZeroSeven

Ps: Onko kisan pakko liittyä ajoneuvoihin?

Onhan sen pakko olla ajoneuvo kilpailu.

Vuoro varaukseen vaan.

2013 Tammikuu: ZeroZeroSeven

2013 Maaliskuu: Rapkissa

T;Rapcat ja muut kotimaiset

"Autokilpailun (tai muun vastaavanlaisen) vetäjäksi voi ilmoittautua tähän topiciin.
Vai niin..

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Eli Hidis. Tarkoittaako tämä sitä että kaikki edelliset poistetaan ja tämmönen uusi tulee. Ja jos kilpailu kestää kaksi kuukautta niin poistettaanko se sen jälkeen. Jos edellise poistetaan ilmoittaudun ajalle Toukukuu-kesäkuu. Jos asia ei ole näin niin en.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Siis jatkuuko ennen tätä päivää tehdyt aktiivisina ja että niitä voi jatkaa?

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Siis jatkuuko ennen tätä päivää tehdyt aktiivisina ja että niitä voi jatkaa?

Siis tämän systeemin ideahan juuri on, että ei ole kymmentä autokisaa yhtä aikaa käynnissä. Eli uskoakseni nykyiset kisat päättyvät uutenavuotena.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Vuoro varaukseen siis jos edelliset poistetaan.Silloin voni jatkaa Ankka Karttia.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
TouhuAku6

Vuoro varaukseen siis jos edelliset poistetaan.Silloin voni jatkaa Ankka Karttia.

Siis jos ei edellisiä poisteta. Joo ankkaetsivä. Todennäköisesti. Voiko olla samanlainen kun joku edellinen? (ei edellisistä varauksista.) 

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Aksu Ankka

Tehkää joku semmoinen formulakisa jossa pelaaja saa itse luoda tallinsa, valita sponsorit, oikeita ratoja jne. Uskoisin että sellaiselle olisi kannatusta.

Minä voin tehdä. Hyvä idea Aksu. Tosin tallit jätän normeiks mutta sponsori, JOO hyvä idis!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ZZS löysikin jo vastauksen, kun luki avausviestin tarkemmin. Mikäli siis idea on se, että kilpaillaan jokin kausi, jossa on osakilpailut omine sääntöineen niin se on silloin juuri tälläinen kilpailu. Idean pohja on kuitenkin sama kuin näissä autokilpailuissa, joten ne ovat yhtälailla tähän systeemiin kuuluvia kuin autot, formuat, lentokoneet tai moottoriveneet. McAku1:n tekemät juoksukisa sekä hyttyskisa tulee siis menemään lukkoon tuossa huomenna puolenpäivän jälkeen muiden tavoin.

Opettele TouhuAku6 vähän kirjoittamaan rauhallisemmin niin ei tule noita virheitä viesteihin ja sen myötä tuplapostauksia. Kannattaa aina lukaista se viesti läpi ennen kuin rupeaa sitä lähettämään. On todella ärsyttävän näköistä, kun sulta tulee jatkuvalla syötöllä noita tuplapostauksia (välillä jopa enemmänkin viestejä peräkkäin).

Nämä kisat, jotka ovat nyt auki menevät siis lukkoon huomenna. Toki niitä voi jatkaa sitte omalla vuorollaan, mutta suosittelen aloittamaan kaikki kaudet alusta, jotta kaikki pääsisi aloittamaan samalta viivalta. Tämä siis meinaa sitä, että esimerkiksi jos haluat jatkaa nyt tekemääsi Ankka Kartia niin sinun kannattaa selkeyden vuoksi aloittaa se alusta uudessa topicissa.

Niin ja mitään noita ei poisteta vaan vuoron loputtua kilpailu vain lukotetaan ja annetaan sen olla rauhassa.

Lisäyksenä vielä, että kisojen tulee olla kaikille avoimia. Tarkoittaa siis sitä ettei maksimimäärää tule olla ollenkaan vaan kisoihin tulee päästä mukaan miloin tahansa, jos niin haluaa.

Ideoita saa myös käyttää uudelleen niin halutessaan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
ZeroZeroSeven

Juonipaljastus:

Paljastan, että kisaani liittyvät maila ja pallo.

Pesis tai tennis!

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

author=""Hiidenkirnu"" time="30.12.2012 klo 18:05" kirjoitti:

ZZS löysikin jo vastauksen, kun luki avausviestin tarkemmin. Mikäli siis idea on se, että kilpaillaan jokin kausi, jossa on osakilpailut omine sääntöineen niin se on silloin juuri tälläinen kilpailu. Idean pohja on kuitenkin sama kuin näissä autokilpailuissa, joten ne ovat yhtälailla tähän systeemiin kuuluvia kuin autot, formuat, lentokoneet tai moottoriveneet. McAku1:n tekemät juoksukisa sekä hyttyskisa tulee siis menemään lukkoon tuossa huomenna puolenpäivän jälkeen muiden tavoin.

Opettele TouhuAku6 vähän kirjoittamaan rauhallisemmin niin ei tule noita virheitä viesteihin ja sen myötä tuplapostauksia. Kannattaa aina lukaista se viesti läpi ennen kuin rupeaa sitä lähettämään. On todella ärsyttävän näköistä, kun sulta tulee jatkuvalla syötöllä noita tuplapostauksia (välillä jopa enemmänkin viestejä peräkkäin).

Nämä kisat, jotka ovat nyt auki menevät siis lukkoon huomenna. Toki niitä voi jatkaa sitte omalla vuorollaan, mutta suosittelen aloittamaan kaikki kaudet alusta, jotta kaikki pääsisi aloittamaan samalta viivalta. Tämä siis meinaa sitä, että esimerkiksi jos haluat jatkaa nyt tekemääsi Ankka Kartia niin sinun kannattaa selkeyden vuoksi aloittaa se alusta uudessa topicissa.

Niin ja mitään noita ei poisteta vaan vuoron loputtua kilpailu vain lukotetaan ja annetaan sen olla rauhassa.

Lisäyksenä vielä, että kisojen tulee olla kaikille avoimia. Tarkoittaa siis sitä ettei maksimimäärää tule olla ollenkaan vaan kisoihin tulee päästä mukaan miloin tahansa, jos niin haluaa.

Ideoita saa myös käyttää uudelleen niin halutessaan.

Okei, kiitti! Voin paljastaa että kisaani liittyy Aksu Ankan ideaan. Eli alkuperäinen Moottori-Cup ja Ankalisformulat lukotetaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat