sokkogooglaus-leikki

Seuraa 
Liittynyt29.3.2012

Elikkä tarkoituksena on mennä googleen ja laittaa hakuun jokin kirjain. Sitten google antaa hakuvaihtoehtoja (siinä alla) niin valitset niistä sokkona yhden ja laitat sen edellisen antaman kysymyksen vastaukseksi.

Ensimmäinen kysymys on: mikä on työpaikkasi?

Sivut

Kommentit (90)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Työpaikkani on Pelikone.

Next: Missä asut?

Muistuttaa ehkä vähän turhankin paljon sitä wikipedia-leikkiä, mutta modet saa sitten päättää meneekö lukkoon vai ei.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

akux1
Seuraa 
Liittynyt29.3.2012

Muistuttaa ehkä vähän turhankin paljon sitä wikipedia-leikkiä, mutta modet saa sitten päättää meneekö lukkoon vai ei.

wikipedia leikki on kyllä ihan oma juttunsa ja mun joululahjoihin näköjään kuuluu kauppalehti

next: missä sivustolla käyt eniten

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Eli siis, silmät kiinni jokin kirjain ja sitten painetaan alaspäin silmät kiinni satunnainen määrä, ja katsotaan mihin osui? Jollei tuota satunnaista alaspäinselausta oteta mukaan, loppuvat kirjaimet nopsaan.

Ja kaikillehan tallentuu siihen ylös jokin oma usein käytetty haku, ja jos laittaa useamman kirjaimen, esim. minä r:n ja a:n, siihen tulisi ekaksi Ratchet and Clank Wiki ;)

Minun lempparisivustoni on Jysk.fi.

Seuraavan unelma-ammatti on työskennellä...?

snʇıoɾɹıʞǝll∀

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Olen saanut lahjan Gmail Googlesta.

Next: Sinun suosikki ruoka on...

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat