Keskustelua Ankkalinnalaisista.

Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Eli, homma toimii näin:

Minä aloitan vaikka näin. "Roope ankan elämä". Ja tuota kysymystä pohdiskellaan n. Yhden sivun mitalla, sitten joku toinen laittaa vaikka: "Aku ankan ammatit" ja niin se menee.

Sivut

Kommentit (18)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

No okei!

Fantom Ankka eli ex- Taikaviitta oli samanlainen kuin Robin Hood. Ryösti rikkailta ja antoi köyhille. Fantom Ankan vaimona oli Roosa Pippuri. Asui Ruusulinnassa. Testamentti kuului Hannulle mutta se tuli Akulle.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Parasta, että teemme sääntöihin muutokset kysymystä ei pohdiskella yhden sivun verran, vaan Ensimmäisen sattuessa vastaamaan. Hän saa automaattisesti kysyä.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Aiheeksi Akun esi-isät ennen Skotlannin aikaa.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
TouhuAku6

Aiheeksi Akun esi-isät ennen Skotlannin aikaa.

Ja kukaan ei tiennyt mitään. Voi voi voi voi tätä porukkaa! Ankkojen maailmanhistoria-kirjasarjassa on niitä vaikka kuinka paljon. On egyptiläisiä faaraoita, on ankkoja kivikaudelta, Kristofer Kolumbuksen ajoilta ankkoja, ihan siis todella paljon ajoilta ankkoja! Ja nimetkin kerrotaan niissä, totta kai! Eli niitä kirjoja kannattaa lukaista, jos haluaa tietää Aku Ankan esi-isiä ennen scotlannin aikaa.

FinKing13
Seuraa 
Liittynyt26.10.2013

No ensimmäinen sudenpentu oli Pietari Peloton ja perustaja Kornelius Ankanpää (Julle Ankanpään poika ja Mummo Ankan isä). Don Rosan tarinan Kadonneen kirjaston vartijat mukaan Sudenpentujen todellinen perustaja oli Kleopatra. Tupun, Hupun ja Lupun iso-iso-isoisä on Kornelius Ankanpää. Siinä vähän tietoa.

Next:

Roope Ankan elämä ja teot

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat