minkälaisista taskari sarjoista pidät?

Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

itse pidän vähän kaikenlaisista mutta mistä te pidätte?

Kommentit (15)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013
Vierailija

Saa laittaa lukkoon

Vierailija ja vielä varamodeilee. Voi voi. :D. Itse pidän tarinoista joissa Aku ei tule surulliseksi, tai jossa Roope ei kiduta häntä sillä että pakottaa tekemään töitä, ja antaa vain pari euroa palkaks. Pidän tavallaan Akun puolia.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010

Vierailija on vain bugi (niin kuin Raha sanoi). Tuossahan lukee, että viesti on lähetetty nollas päivä nollakuuta vuonna nolla, kello 00.00. Minullakin kävi kerran tuo sama.

Pidän eniten Tuplanolla-tarinoista.

Vierailija

Tuplanolla, ATP, PAM, ja Taikaviitan seikkailut ovat BEST. Pidän myös Pimentäjän* tyylisistä tarinoista todella paljon!

*Katso AATK 400.

-Piirtäjä hemmo kuittaa-

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Kirjoitankin nyt huvikseni tänne.

Tykkään erityisesti kaikenlaisista pitkistä seikkailusarjoista, kuten tuplanollista. Ne ovat hyviä agentti sarjoja, joista minä pidän erityisesti. Toiset hyvät agentti sarjat, joissa päähenkilöt esiintyvät ovat: *PAM [*Päihitämme avaruuden muukalaiset] Ja *ATP [*Ankan tiedustelu palvelu] Nekin ovat hyviä sarjoja. Tykkään myös erityisesti ulkomaan matka seikkailusita ja historiaan liittyvistä sarjoista. Joskus ovat myös ihan vaan ankkalinnassa tapahtuvat akun toilaili sarjat hauskoja. Tykkään ehdottomasti myös tarinoista, joissa joku roisto yrittää vallata maan/Ankkalinnan/Roopen rahat ne ovat myös ehdottomia suosikkejani ja pitkät sellaiset ovat parhaita!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat