Topic kysely

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

1. Montako topicia teillä on? 2. Entä mikä on suosikki topicinne? 3. Kuinka moni on lukotettu?

4. Ja missä topicissanne on eniten kävijöitä?

Minun vastaukset: 1. 16  2. Sankarit 3. 1

särki123

Kommentit (10)

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Joo, oon aatellu joskus tehdä tällaisen, hyvä kun joku tämän teki. :)

Omat vastaukset:

1) Topiceja mulla on 9

2) Omista topiceistani "Jääkiekon lauantaikierros" jonka nimi on huono, ja muiden tekemistä Off-topic 6

3) Mun topiceistani 2 on lukotettu

4) Ehdottomasti suosituin on "Jääkiekon lauantaikierros" Jossa on yli 400 viestiä. Muissa on 3-50. 

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Raha Reiskalle vinkki:

Mee tuohon sivun yläreunaan, siihen missä on paljon tekstiä. Ala rullaamaan vähän alaspäin, niin ennen keskusteluja siinä on palkki: Omat ja seuratut keskustelut. Mene sinne, niin näät kaikki topicis. ;)

Ja ei se topiceiden määrä, vaan se laatu. Hyvä juttu jos yhtäkään topiciasi ei ole lukotettu, se tarkoittaa että ne ovat tarpeellisia, hyviä topiceja.

Vierailija

Kiva että edes jotkut tykkää tästä topicista. Muistin väärin mulla topiceja olikin vain 10. Oon aika innokas tekee niitä.  :)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ääh, pitäs taas ottaa ja lukotella, kun noita huonoja topiceja on taas tullut.

Yuk7on

voi *** näiden modejen kanssa

laitoin että 16 on kyllä liikaa noin uudelle käyttäjälle ja se poistettiin.

Paitsi ettei ole kyllä mitään viestiä tullut, kun nään jokaisen poistetunkin viestin eikä sellasta tossa oo. Turha siis syyttää modeja, kun et ees ite oo saanu viestiä lähetettyä perille.

särki123

Kiva että edes jotkut tykkää tästä topicista. Muistin väärin mulla topiceja olikin vain 10. Oon aika innokas tekee niitä.  :)

Koitappa kuitenkin muistaa ettei topiceja tehdä innokuuden takia, topiceja tehdään harkitusti, ei ne ole mitään liukuhihna juttuja, joita voi tehdä miten lystää.

Tämäkin menee nyt lukkoon, koska tämä on väärässä osiossa. Lue tuo osion ylläoleva teksti eli vain Disney-aiheisia topiceja tähän osioon! Tee tämä oikeaan osioon eli nettisivut osioon niin tämän voi antaa olla pystyssä.

Sama homma tuon sankarit topicin kanssa, laita se uudestaan oikeaan osioon eli kyselyt ja visailut osioon niin se on sitten oikeassa osiossa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat