Onko fecchi hyvä piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

onko fecchi hyvä piirtämään musta on

Kommentit (6)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Okei. Ennen kun tekee topan kannattaa katsoa onko nimet isolla. Jos kirjoittaa väärin ei pääse modeks. On se hyvä.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Vierailija

Minun mielestäni Fecchi on hyvä piirtäjä. Varmaankin paras taskaripiirtäjä. Hieno kädenjälki ja seikkailut ovat hyviä. Älä pahoita mieltäsi tästä ja en halua olla mikään nipottaja, mutta yleensä nimet kirjoitetaan isolla. Ja mielestäni täällä on joku topic jossa kerrotaan lempipiirtäjä. tai no eihän se ole nyt sama asia, kun kysytään onko tämä piirtäjä sinusta hyvä? Mutta kumminkin.

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013
Vierailija

Minun mielestäni Fecchi on hyvä piirtäjä. Varmaankin paras taskaripiirtäjä. Hieno kädenjälki ja seikkailut ovat hyviä. Älä pahoita mieltäsi tästä ja en halua olla mikään nipottaja, mutta yleensä nimet kirjoitetaan isolla. Ja mielestäni täällä on joku topic jossa kerrotaan lempipiirtäjä. tai no eihän se ole nyt sama asia, kun kysytään onko tämä piirtäjä sinusta hyvä? Mutta kumminkin.

No sattuipa unohtumaan toi isolla kirjoitus mutta olen samaa mieltä että Fecchillä on hieno käden jälki ja hyvät seikkailut vaikkei hän niitä käsikirjoitakkaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat