Paras taskarin kuvittaja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kuka on sun mielest paras kuvittaja:)?

Kommentit (6)

Vierailija

Jos "kuvittajalla" tarkoitat piirtäjää niin tämän hetkisistä ehkä Giorgio Cavazzano.

~Kreivi Ankenhoff~

Tomi90
Seuraa 
Liittynyt18.1.2016

Mulla taitaa olla kymmenen suosikkipiirtäjää mutta jos yksi pitäisi valita se olisi ehkä Silvio Camboni. Multa kun löytyy muutama julkaisu joissa on Silvion piirtämä sarjis.

Tomi Antinoja

Robo
Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Hömm...ehkä Rosa, Vicar tai Flemming Andersen.

Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin. Suomen kielessä nimikirjoitus tarkoittaa jonkin henkilön nimeä hänen itsensä käsin kirjoittamana. Samaa tarkoittaa sivistyssana autografi (ruotsin autograf < kreikan sanoista αὐτός autós, "itse", ja γράφειν gráfein, "kirjoittaa"). Allekirjoituksella tarkoitetaan yleensä samaa kuin edellisillä, mutta sen on käsitteenä laajempi. Taideteokseen tehty allekirjoitus on signeeraus.

-Kivisyömi
Seuraa 
Liittynyt8.8.2014

Bubbleduck kirjoitti:
Kaikki yhtä surkeita

Tää ei taida olla sitte ihan sun sivusto : )

Edit: Ainiin kysymys.😁 Mulle on aina ollu Gavazzano lähellä sydäntä hyvien piirrosten ja varsinki hyvien kässäreitten takia. Kuulemma ite lisää niitä vitsejä : )

Tomi90
Seuraa 
Liittynyt18.1.2016

-Kivisyömi kirjoitti:
Bubbleduck kirjoitti:
Kaikki yhtä surkeita

Tää ei taida olla sitte ihan sun sivusto : )

Olen samaa mieltä. Jokainen piirtää omalla tyylillään. Vaikken ole viime aikoina katsonut Don Rosan ja Vicarin piirtämiä sarjakuvia osan muistaa liiankin hyvin, esimerkiksi Matka maan keskipisteeseen-sarjakuvan olen nähnyt viimeksi muutamia vuosia sitten. Flemming Anderseniin törmään melkein joka taskarissa.

Tomi Antinoja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat