mikä on sinun harvinaisin sarjakuva

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli mikä on sinun harvinaisin sarjakuva? Mun on ehkä 1930 luvulla valmistunut tarina jossa esiintyy Minni Hiiri ensimmäistä kertaa. Jos tulee monta vastausta kerron mistä aku ankasta löytyy tän uusinta

Kommentit (14)

Whee
Seuraa 
Liittynyt23.8.2012

Vanhan koiran Ankkalinnamäki sarjakuva ja nuo alkupään sarjisextrat ovat harvinaisempia. Jouluparaati ei kuulu tähän kategoriaan, yhtä yleinen kuin muutkin akut. eikä nuo -70 luvun lehdet eivät ole harvinaisia. Niitä kun saa 0,5-1€ mintteinä. -72 vuosi ja sitä vanhemmat ovat harvinaisempia ja kalliimpia.

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

kesän aikana keräilin aika paljon juhlasarjoja olin silloin hullunaniihin nyt niitä on ihan sopivasti mutta enpä tiedä onko ne kovin harvinaisia,tyhjensin yhden divarin kaikki juhla sarja kirjat (siis ostin enkä varastanut) mutta nyt niitä on ihan hauska lukea. Ei taida kuitenkaan harvinaisia olla.

Whee
Seuraa 
Liittynyt23.8.2012

Eipä nekään mitään harvinaisuuksia vielä ole. Sarja on kohtuu tuore ja niitä on vähän jokaisella. Juhlasarja 1 1p. alkaa olemaan harvinaisempi.

Vierailija

Ehkä harvinaisimmat mitä minulla on ovat:

Taskari numero 17

Aku Ankka 25- vuotis juhlanumero

Roope sedän ensimmäinen juhlanumero.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Minun harvinaisin sarjakuva on vuoden 1972 Aku Ankka-lehti.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Roope-setä 38

Roope-setä 54

Roope-setä 56

AATK 3 Mikki ja viidakon vaarat

AATK 39 Heipparallaa, Aku Ankka

AATK 42 Mikki johtaa joukkoa

AATK 47 Rosvojen jäljillä

AATK 64 Mikki Perushiiri

AATK 83 Rahat tai henki