Korttien keräily

Seuraa 
Liittynyt7.11.2009

Ajattelin tehdä tämmöisen, jossa saa keskustella vapaasti kaikista erinlaisista korteista. Esimerkiksi SM-Liiga kortteja, NHL kortteja, Champions Leaugue kortteja, Pókemon kortteja jne. Itse keräilen enimmäkseen Sm-Liiga kortteja. Täällä voi myös kertoa parhaista korteista ja muista. Hausta en löytänyt tätä, joten toivon ettei tätä lukoteta.

Ja ei kun keskustelemaan!

Aarnukka hoitaa homman!

Kommentit (9)

Maki11
Seuraa 
Liittynyt24.8.2012

Minä keräilen myös paljon SM-Liiga kortteja ja kannatan Kärppijä ja haluaisin saada Tuomas Tarkin kortin koska minulla on Kärppien Tuomas Tarkki paita ja minulla on paljon kortteja sanokaa vaan joku pelaaja minulla on se.

T: Kärppäfani #11

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

En nyt oikeastaan keräile, ostelen vaan joskus SM-Liiga, tai NHL kortteja. Ennen keräilin SM-liiga kortteja ihan täydessä vauhdissa, mutta en enää niin paljoa. Minulta ainakin hyviä kortteja löytyy: Granlundia, Selännettä, Ojasta, Havlat, Neal, Alfreddsonia, Marc-A-Fleurya ja muuta.

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

En keräile kortteja koska kyllästyisin niihin enkä nyt edes keksisi mitään järkevää korttisarjaa joskus keräilin gormiitti korteja nyt en muista kirjoitinko ton oikein mutta ainoat kortit joissa on ideaa on pelikortit.

Vierailija
Raha Reiska 01

En keräile kortteja koska kyllästyisin niihin enkä nyt edes keksisi mitään järkevää korttisarjaa joskus keräilin gormiitti korteja nyt en muista kirjoitinko ton oikein mutta ainoat kortit joissa on ideaa on pelikortit.

Mulla on kauhee läjä Gormiti kortteja. Onhan niitä ukkojakin yhteensä 80 mulla. (Aika paljon meinaan)

Aarnukka
Seuraa 
Liittynyt7.11.2009

Tänään kävin ostamassa Sm-Liiga korttien series 2:sia. 

Sain nämä pelaajat:

Arttu Ilomäki (Lukko)

Justin Azevedo (Lukko)

Jere Pulli (SaiPa)

Sean Bergenheim (HIFK)

Joonas Jalvanti (Blues)

Jesse Joensuu (Ässät)

Janne Kolehmainen (KalPa)

Tuomas Vänttinen (HPK)

Valtteri Filppula (Jokerit)

Joonas Rask (Jokerit)

Jesse Joensuu Most valuable players (Ässät)

Aarnukka hoitaa homman!

Maki11
Seuraa 
Liittynyt24.8.2012

Kävin eilen ostamassa SM-Liiga kortteja.

Sain nämä pelaajat:

Janne Keränen (Lukko)

Kyle Klubertanz (HIFK)

Cory Quirk (JYP)

Juha Järvenpää (Ässät)

Radek Smolenak The foreign legion (Pelicans)

Petri Vehanen (Lukko)

Niklas Tikkinen (Blues)

Jari Jääskeläinen (JYP)

Henrik Haapala (Tappara)

Brian Salcido (SaiPa)

T:Kärppäfani #11

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat