Sähköpostiosoitteet

Seuraa 
Liittynyt14.1.2013

Täällä siis keskustellaan vapaasti sähköposteista. Itselleni tehtiin aamulla hotmailiin sähköposi noin 10 minuuttia kesti. Oon sen avulla tehny tän uuden ku ei ansaaku toimi. muutenki tää on tosi kiva. Jos on turha tai on jo niin lukkoon sitten. Mut jos ei niin ihan kiva. Terppa!

The DragonDuck!

ansaaku (ei niin usein) paikalla

Kommentit (10)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012
Yuk7on

ehrlas ei ymmärrä :(

Hih piti kattoa kolme kertaa kun DD:llä ja Ehellä sama rohvakuva.

PS: yksityissääntöjen mukaan ei muuten saa edes paljastaa s-postia, joten sikäli järkevä topa :D

PPS: ei kannata tehä topaa jos on niin varma sen turhuudesta että pistää alotusviestiin "lukkoon vaan" :DDDD

PPPS: huomaatko hianot :D-hymiöni

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Me eivät ole hienoja, vaan näyttää hölmöltä.

Saanko muuten, Lucar, udella kuka onkaan tämä mainitsemasi henkilö, joka sanoi että sähköpostin pitää paljastaa?

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012
Daniel10

kuka onkaan tämä mainitsemasi henkilö

En nyt jummarra, jos tämä topic siis ei ole tehty s-postin paljastamiselle, niin onko tämä tosiaan vain sitä varten että pohditaan, kuinka jänskiä ovat s-postit? :DD

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Lucar: En nyt jummarra, jos tämä topic siis ei ole tehty s-postin paljastamiselle, niin onko tämä tosiaan vain sitä varten että pohditaan, kuinka jänskiä ovat s-postit? :DD
"Täällä siis keskustellaan vapaasti sähköposteista" ansaaku sanoi aloitusviestissään. Tosin niistä ei voi jutella oikein mitään. Voi kertoa vain sähköpostinsa, ja pulista siitä kuinka jänniä ne ovat. Vastaus kysymykseesi on siis kyllä, joten topic on turha.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Toimiipas, olen läppärillä ja kaiken maailman ♦♣♥☺▼♫♪•◘ toimivat kyllä. Pöytäkoneella... No en tiedä toimiiko kun en ole käyttänyt pariin vuoteen. XD

Offiksi meni, piti vain nipottaa kuten aina. ;D

-TF-

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Ei kai tuo vie mun äidin sähköpostiin tai mihin????

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat